Autor: 021.rs

Novi Sad
19.04.2020.
11:55 > 13:29
I pored policijskog časa i toga što je u vanrednom stanju zabranjeno okupljanje više od dvoje ljudi, jedan broj vernika prisustvovao je danas službi u crkvi u Petrovaradinu.

Komentari 260

  • Trt

    24.04.2020 09:31
    @I crkva

    Pa šta? Ima i šah svoje 'zakone', pa nisu ljudi pobrljavili da ih primenjuju u realnosti. Svoja verovanja, kakva god da su, držite za sebe, a u društvu ima da poštujete propise koji važe za sve, ili da fasujete robiju.
  • Dejane

    22.04.2020 20:00
    I crkva
    Ima svoje"zakone"....koji su isti vec vekovima....Za neke je to nesto casno jako istinski.....za neke sasvim suprotno.....Ja nisam neki vjernik...ali zar smisao hriscanstva nije vjera....ako su hriscani gubili glavu zbog vjere...a Srbi pogotovo od Kosova do Jasenovca...pa i 90tih(ista teritorija)....kako nekoga osuditi ko se pricestio po svome pravoslavnom obicaju......bez obzira na pretnju virusa.......Ja nisam...ali te ljude postivam nekako iz duse svoje....
  • Dejan

    22.04.2020 17:39
    ...
    "Vjeruj" u sta zelis gari....ali nepostovanje zakona mora biti sankcionisano i tacka!
  • Nada batic

    22.04.2020 17:38
    Crkva i vernici
    Citam svasta, ovo je tuzno sto su se uhvatili praoslavne crkve, kome smetaju srbi u njihovoj zemlji sta bi da su u njihovoj. Jel opet bi da ih pobijete. Udri te po svojima..
  • Bobo

    22.04.2020 14:53
    Upravu
    Si 100%..vecina nas gradana i vjernika je naravno za postivanje zakona drzave Srbije....Ali termini "Lizanje kasike" i slicno...je u najmanju ruku nekulturno i po mom dubokom ubjedenju je usmjereno protiv nosioca srpske nacionalne svijesti i drzavnosti kroz vijekove....a to je SPC... Koliko god da ima kukolja unutar same crkve....narod srpski se u najrezim vremenima ujedinjuje i Bogu moli ...
  • bobo

    22.04.2020 12:28
    dvostruki arsini
    Koliko citam sada zarazio se vladika, i isti taj vladika je sluzio liturgiju kojoj je prisustvovao manji broj ljudi. Da li je zaista vredelo prisustvo i rizik tog malog broja ljudi (i ugrozavanje njhovih bliznjih)? Ako umre i jedna osoba zbog ovoga da li onda ide izvinjenje zbog nepridrzavanja mozda? Ili je to jednostavno ide pod onim bozja volja?

    Mada ako razmislimo, da nije bilo ljudi na toj liturgiji i da se delovalo preventivno ne bi niko bio ugrozen / umro. Hm... Ko bi ispao kriv?

    Ako je bog svevideci i sveznajuci, onda i vise mozda voli one koji nisu islu na liturgiju da ne bi bliznjeg svog ugrozili, a ne zato sto On nije voljen?
  • nezavisni

    22.04.2020 09:59
    porez
    Neka crkva plati porez ka9 svaki pošteni građanin što p.d.v plati i za w.c
  • B

    22.04.2020 00:19
    B
    Seko ti netrebas uopste da komentiras SPC..."lizanje kasikice" itd......To tvoje V je toliko uocljivo ..da je svakome Srbinu jasno tko si i kako razmisljas.....
  • Nina

    21.04.2020 23:22
    Prema V i ostalima ...

    "Naucili smo razbijati atome ali ne i predrasude!"
    Drzava to smo mi! Crkva i to smo mi!
    Sve sto ste naveli u pravu ste ali se moze argumentima oboriti i odnosi se kao lik u ogledalu!
    Da nabrojim par sitnica koje nas odlikuju i isti smo kao i crkva!?
    od Nebeskog naroda, neposlusnosti, preko sitnih privilegija kod rodjaka,kumova,komsija za lekara,za Sup,za krivicne prijave,kazne za parking,upise.,neplacenih poreza....
    Pedofila u svim redovima, uvek imamo NIkakav argument za sve ...
    Iz fotelje,kreveta ,ispred racunara ...nabolĵi smo i veciti filmski kriticari!
    Zivot nije film
    Nazalost,
    Mislim da je to kolektivni kompleks samo jezicke vrednosti
    To je moderno besednistvo u prazno tj palamuda !
    Za ostalo nismo sposobni!
    Kad budemo videce se i osetiti...

    I da ,
    Bog je jedino bice koje ,da bi vladalo nije potrebno da postoji!




  • V

    21.04.2020 21:06
    @Sugradjanka
    napisali ste: "U Beogradu postoji crkvena narodna kuhinja u Francuskoj ulici gde svi beskućnici i siromašni mogu da dobiju topao obrok u lepoj trpezariji jednom dnevno u odredjeno vreme."
    Dodali ste da se ovo deli na još nekoliko mesta...

    Kakve veze ovo dobročinstvo SPC na par lokacija u Beogradu ima sa nama u Novom Sadu?

    Ne sumnjam da SPC pomaže i vernicima van Beograda, ali mi je vaš komentar potpuno nejasan. Ovo je novosadski medij, navedite primere pomoći od strane SPC u NS, a ne tamo negde u BG što s nama nema nikakve veze.

    No, SPC se ne bavi samo dobrim delima.
    SPC se meša u politiku, blagosilja tenkove koji idu u ratove, ne ograđuje se od ratnog huškanja, ne plaća poreze, nameće se u jednoj sekularnoj državi, traži privilegije, zataškava pedofilske skandale, zida umetnički bezvredne "hramove" na svakom uglu (a zdravstvo ruinirano), daje fanatičnim vernicima da ližu 1 kašiku tokom pandemije, inati se merama tokom pandemije i deli narod na "vernike" koji smeju tokom policijskog sata se šetkati bez kazni i sve ostale koji 3,5 dana ne smeju ni proviriti napolje... a da, ne zaboravimo i popovski besni vozni park...

    SPC je najretrogradnija pojava u ovom društvu i gora i od svake vlasti - vlasti su smenjive (valjda), ali SPC ostaje da širi XIII vek u kom god da smo vremenu i kom god veku.
  • Dr

    21.04.2020 20:05
    Хахахахаха па него шта, мислили сте да се Срби плаше вас сатаниста? Како смо били радосни када смо дошли пред свету чашу и сјединили се са Господом нашим! Јаооо па кад би сте знали каква је то радост...Велика радост на земљи међу нама, а тек на Небу...неизмерна радост!
  • Nemanja

    21.04.2020 19:01
    @MNS

    A što da pitamo komšije, jel su kod njih hapsili samožive magarce koji su blejali po crkvama i popove koji su ih tamo pozivali?
    Inače, Mark Tven bi od vas zatucanih lizača kašičica imao materijala za tri zbirke pripovedaka o budalama.
  • Bice jos punija

    21.04.2020 17:29
    Svaki dan je puna
    Slava Bogu !!
  • MNS

    21.04.2020 16:15
    Sačuvaj Bože
    Neverujući narode, pa vi ne samo da ne verujete. Vi ste se opasno razboleli u ovom karantinu. Posledice ćete trpeti dugo, dugo. Nije vama lako sa vama samima. Znate kako je govorio Mark Tven „Bes je kiselina koja najviše šteti posudama iz kojih curui nego predmetima na koje curi!“
    Slušate li i čitate nešto osim zvaničnih državnih medija?
    Pitajte komšije kako je u Mađarskoj.
    Videćemo ko je ovde zatucan „lizači kašičice“ ili ovi drugi!
    U zdravlju bili i ostali.
  • Sugradjanka

    21.04.2020 13:02
    @Bobi
    Pardon, sad sam pročitala na netu da se pored crkvene kuhinje u Francuskoj ulici, deli hrana još na 5 ( a ne 4 kako sam napisala ) lokacije u gradu. Ukucajte versko dobrotvorno starateljstvo - crkvene kuhinje pa ce vam izaci...rade pod okriljem SPC, i imaju jos puno humanitarnih akcija...
  • Sugradjanka

    21.04.2020 12:09
    @Bobi
    Apsolutno niste u pravu. Što se tiče osvećenja vode pred slavu i Uskrs svako da po svojim mogućnostima prilog, onaj koji nema ne mora ni da da. A kad se radi o Svetoj tajni ispovesti tu se čak ni prilog ne daje, jednostavno to se ne radi.
    SPC ima i izrazito humanitarnu misiju samo što ne trubi puno o tome jer nije hriśćanski.
    U Beogradu postoji crkvena narodna kuhinja u Francuskoj ulici gde svi beskućnici i siromašni mogu da dobiju topao obrok u lepoj trpezariji jednom dnevno u odredjeno vreme. I ne samo to već i druge vrste pomoći. I na joś 4 lokacije u tom gradu se svakog dana deli hrrana. Sad zbog vanrednog stanja je malo izmenjeno i korisnicima se daje unapred za nekoliko dana. Deo priloga od prodaje sveca ide za crkvene kuhinje.
    Na više lokacija pri manastirima se leče najteži ovisnici o drogama, spavaju, jedu....ličmo poznajem ženu( romkinju) koju je crkva pomagala dok je zivela u Novom Sadu tako sto joj je placala zakup dvorisnog malog stana 50 eur mesecno. Ona sad zivi u Bg sa troje dece i dobija socijalnu pomoc od drzave, a hrani se preko crkvene narodne kuhinje
  • shonex

    21.04.2020 11:19
    I koliko su ih uhapsili?!
    Koliko citam ova liturgija je sluzena usled policijskog casa kada je zabranjeno kretanje bez dozvole?! Da li to znaci da za policiju postoje dupli arsini?! Da li su nekog legitimisali po izlasku iz crkve da provere da li imaju dozvolu za kretanje? Sve i da su imali, prekrsili su pravilo o grupnom okupljanju. To je sve osnov za kaznu. U protivnom svi mi mozemo onda lagodno da se setamo za vreme policijskog casa, jel tako? U protivnom zakon i pravila ne vaze za sve nas koji smo ispostovali najduzi policijski cas do kraja?!
  • Vlada

    21.04.2020 10:09
    @Imam i ja tačku

    Virus je vidljiv pod mikroskopom i njegovo delovanje u stvarnosti se može dokumentovati. Ako ne praviš razliku između stvari koje nisu visljive golim okom i onih koje ne postoje, nisi baš spreman za internet.
  • nezavisni

    21.04.2020 09:45
    pop
    Popovi su sad.veći od prednika.
  • boby

    21.04.2020 09:40
    verska mafija
    Nista cudno, obzirom da je crkvenoj mafiji ponestalo para usled manjka slava, vencanja, sahrana itd. Nije ocekivati da crkva stavi interes nacije i ljudi kada unutar nje ima bas "lepog" sveta i to sve sa cenovnicima osvescavanja, moguce i oprosta grehova kao nekad, a da ne spominjem pojedine bolesnike od svestenih lica koji se sklanjaju isto kao kada stranacki kadrovi "zgrese". Zar se vera ne nosi u sebi? Kakva drzava, takva je i crkva nazalost. Svako svoj dzep i interes. Svaka cast izuzecima.
  • Imam i ja tačku

    21.04.2020 09:11
    @Aco Oprostite, da li ste vi ovaj virus videli sa vaša dva oka i opipali ga sa vaših 10 prstiju ako već smatrate to kriterijumom da li nešto postoji ili ne? Ovime ne želim da dokazujem da li Bog postoji ili ne, ovime ukazujem da ste odabrali argument koji je još gluplji i besmisleniji od religijskih. Tačka kraj.
  • Komifo

    21.04.2020 08:03
    @Brate

    Pa ne može baš da ih poredi zato što je Petrovaradin deo grada, a to su bila i ostala sela - kao što se i vidi iz priloženog.
  • Doci

    21.04.2020 02:43
    Setaju
    Vise ljudi se seta kejom i dunavskom ulicom vikendom, vise ljudi ima svaki dan u prodavnici pa ih niko ne osudjuje sto prave guzvu i sire potencijalnu zarazu. Nemojte biti licemeri i vernike osudjivati, a ove sto svaki dan izlaze ne dirate.
  • Brate

    20.04.2020 22:15
    Petrovaradin
    Usporedujes sa Zagrebom...haha..pa jedna osrednja Zg ulica ima vise stanovnika nego tada Petrovaradin...Mozda da ga usporedis sa Okucanima ili nekim od 50tak srpskih gradica u Hr...poput Gline..Kostajnice..Dvora na Uni...itd itd....I da te utjesim..i danas je Petrovaradin uglavnom naseljen ljudima sa Hr pasošom...samo sto su to Srbi protjerani iz Hr
  • @Nina

    20.04.2020 21:37
    "Da bi se videlo ocima vere
    mora se zatvoriti oko razuma!"

    Ovo što si napisala odlično ilustruje samu srž problema.
  • Aco

    20.04.2020 21:37
    Nista
    Treba ukinuti sve sto se tice vere sada.. Jako je glupo ici u crkvu i moliti se pritom izlagati sebe i druge virusu. Moli se kuci ako ti se moli. Ja nisam vernik.. Po meni je sve to izmisljotina od davnina koja nazalost jos uvek zivi medju nama. Ali verujte u sta hocete. Ja dok ne vidim sa svoja dva oka i dok ne opipam sa svojih 10 prstiju ne verujem. Tacka kraj.
  • Veroljub

    20.04.2020 21:07
    Crkva u Petrovaradinu puna upr
    Demografija - Wikipedija. Početkom 19. stoljeća, Petrovaradin je po udjelu Hrvata bio hrvatskiji grad od primjerice Zagreba. U Petrovaradinu je živilo 98% Hrvata, za razliku od zagrebačkih 92% [3].
    Prije srpske agresije na Hrvatsku, u Petrovaradinu je živjelo 19,81% Hrvata [3].Do 1990-ih u Petrovaradinu su brojne ulice i insTITUcije nosile imena po hrvatskim velikanima.
    Ovi sadašnji vernici su vernici sa velikom grižom savesti jer su njihovi očevi i dedovi komunisti rušili crkve i jahali popove pa se sada dokazuju pred komšijama. Mogu da nose i krst kao banderu ali im to nije od pomoći. A ko su i odakle su vidi se po bahatosti i ponašanju u jednom od najsvetijih dana u godini.
  • Nina

    20.04.2020 17:06

    Toliko polemike , ruznih i prekornih misli i reci!

    Da bi se videlo ocima vere
    mora se zatvoriti oko razuma!

    Treba kroz zivot hodati .....
  • Bojim

    20.04.2020 16:31
    Se virusa
    I pridrzavamo se svih propisanih normi....Takode zelim reci svoje misljenje da se duboko divim istinskim vjernicima koji su postili Vaskrsnji post.......Izraz "lizanje kasike"mogu da koriste samo oni koji nisu pravoslavci vjernici...pa bi ih molio da se okrenu temama koje bolje razumiju....ja takode spadam u tu grupu....Hristos voskrese!!Srecan Vaskrs svima koji slave!!
  • Milan NS

    20.04.2020 16:12
    @V
    Tako je! "Vaskrs" je za poštovaoce bukve i jagnjet'ne
  • Kakvi vernii?

    20.04.2020 13:26
    Cele godine se niste setili crkve, nego sete se je baš sada setili. Lažni vernici.
  • Vlada

    20.04.2020 13:04
    @Sofronije

    'Dakle, toga dana su pojedini vernici osetili potrebu da odu u crkvu, i to su učinili uprkos preporuci da to ne rad.'

    Odlično si opisao bahatost vernika, samo si zaboravio da je 'preporuka' uključivala i zabranu okupljanja, za koju bahati nisu bili kažnjeni.
  • mira

    20.04.2020 12:58
    greh
    deca su nam u kući mesec dana mali ali poštuju mere.ljudima napreduje bolest .čekaju op. hoćeli biti kasno.stari zatvoreni.ovo je bruka.kako vas nije sramota i crkvu i nazovi vernike.gde ste se toliko ogrešili pa vas samo takva crva moze oprati.stidite se Hočevara.
  • V

    20.04.2020 12:43
    @Sofronije
    slobodno pročitajte koliko danas objavljenu vest na 021:
    "Neobičan pristup Švedske borbi protiv virusa korona počinje da daje rezultate, tvrdi glavni epidemiolog u toj zemlji Znders Tegnel."

    To koji pristup je najbolji... će se tek videti... Ne isključujem ni da je ovaj naš kućni pritvor recimo najbolji pristup za nedisciplinovani narod čiji političari su ruinirali zdravstvo.
    Ne znam što ste se toliko okomili na Švedsku. Gledajte sebe.

    Ono za "Vaskrs" apsolutno ne znam šta ste hteli reći...
    Poenta je da nema potrebe da narod (vernici, nevernici...) koriste pomodarsku reč "Vaskrs", samo da bi se razlikovali od Hrvata, kad imaju svoju narodnu, srpsku reč "Uskrs".
    U pitanju je pomodarsko recikliranje i uvoz reči iz nekog drugog jezika. Što, uostalom, ne izmišljam ja, nego tvrde autoriteti za srpski jezik, a sigurno bi i Vuk Karadžić bio za korišćenje narodne reči.
    Malo razmislite kad već koristite slobodu govora koju vam nudi 021, kao jedan od retkih.

    I u ovoj vesti nije toliko bitan jezik, koliko to da je SPC svemoćna i oslobođena poštovanja zakona i policijskog sata.
    Svi građani imaju ove ili one potrebe, pa ne vidim zbog čega bi samo pojedini neodgovorni vernici SPC (fundamentalisti) imali pravo da zadovoljavaju svoje potrebe, a svi ostali ne.

  • Kevin Spejsi

    20.04.2020 12:29
    Za koga će te glasati?
    Vlast i njeni trabanti postižu cilj, prost narod se gloži oko "bačene koske"

    A malo ko prepoznaje da će ove jeseni nastupiti Glad, da Posla nema za bar jednog člana svake porodice u ovoj državi, da će nas pred kraj godine Vakcinisati ( 5 industrijska revolucija - jer neko na tome pravi biznis), ...

    Manite se narode ove priče, previše je poruka razmenjeno na ovu temu "verujem - neverujem"...

    Za tri dana će proglasiti prestanak vanrednog stanja, svi izlečeni!!!
    ... a niko ne pominje koliko je ljudi stradalo za to vreme u saobraćanim nesrećama, koliko je stradalo od preterane upotrebe narkotika i alkohola, koliko je ljudi umrlo od karcinoma, koliko je ljudi umrlo od gladi ??? .....

    Ujedinite se oko pitanja normalnog života i opstanka. Nemojete se "pecati" na ove koske koje nam podmeće vlast i njeni trabanti!

    I RAZMISLITE!!
    ZA KOGA ĆETE GLASATI NA PREDSTOJEĆIM IZBORIMA?

  • Futog

    20.04.2020 12:08
    Www
    Ostaviti ih sve unutra u crkvi dok ovo neprodje! Ako je toliko vole!
  • citat

    20.04.2020 12:04
    "Odista ne razumijem ljude koji vjeruju da će "zaraditi" spasenje tako što potencijalno ugrožavaju zdravlje i živote svojih bližnjih. Veoma je važno da sada svi pokažemo trpeljivost, razboritost i složnost a ne da se, uvijek uvjereni da smo mi u pravu a da drugi to nisu, stavljamo iznad odluka episkopa pa i iznad samoga Hrista. Hristos, dakle, od nas ne traži napadnu pobožnost, koju ćemo demonstrirati pobunom protiv preporuka da se privremeno ne posjećuju bogosluženja, ili isticanjem potpuno pogrešnog uvjerenja da je naše spasenje tim istim preporukama dovedeno u pitanje, niti će nam pak uzeti za zlo to što nekoliko nedjelja nismo mogli da odlazimo u hramove."

    Vladika Grigorije
  • Sofronije

    20.04.2020 11:06
    @V
    Kao prvo, nisam vernik, već (prilično bezbojni) agnostik.
    Kao drugo, vi, gospodine, sami sebi skačete u usta: prvo kažete da je Vaskrs stara crkvenoslovenska reč, a onda me optužujete da - ukoliko je koristim - "izmišljam novu reč". Pa, kako može jedna ista reč istovremeno biti i stara crkvenoslovenska, i nova pomodarska?!
    Najzad, primećujem da ništa ne odgovarate u vezi sa mojim opservacijama na temu predivne, liberalne Švedske i njene "uspešne" borbe sa virusom korona. Umesto toga, vidim da ste progutali jedno slovo u svojoj zbunjenosti ("i ne treba kontraarguMNtovati"). Prijatno!
  • Oj Srbijo, Ameriko!

    20.04.2020 10:56
    Trougao
    Ovde je rec o trouglu. Crkva, drzava, partija se u populistickim drustvima uvek pojavljuju u ulogama dobrog, loseg i zlog.
    Neki kazu da je Srbija ruska gubernija, drugi da je kineska pokrajina. Ova kriza je naprotiv razotkrila koliko je Srbija zapravo Amerika, ali u onom najgorem smislu. Nikad ne zaboravite da je Rudolf Djuliani pred izbore 2012 dosao da podrzi Tomu Nikolica.
    Samo u Srbiji i Americi sami predsednici potkopavaju mere drzave, dok crkva prkosi, jer zna da je zasticena. Tramp poziva da se ne postuju mere koje su odredile savezne drzave gde su demokrate na vlasti, da poveca sanse za reizbor. Vuciceva stranka salje SMS-ove u kojima pokusava da trampi slobodu kretanja na Uskrs za sigurne glasove. Rednecks u Americi i Srbiji reaguju isto, samo sto u Srbiji ne pokazuju javno svoje naoruzanje (ne sumnjam da ga imaju). Prete da ce pretuci policajce ako ih sprece. To nisu prazne pretnje, jer iznad njih stoji neko mocniji od drzave - Partija
    Predsednici obe zemlje traze da ih svi obozavaju, hvale se i lazu na sva usta. Tramp prica o tome da Kina mora imati najvise mrtvih, u svakom slucaju vise nego SAD, a Vucicu su stalno na pameti komsije i to da smo "lider regiona". Obicni gradjani gledaju da nekako prezive.
  • V

    20.04.2020 10:32
    @Sofronije
    licemerje na kub.

    Kao prvo, pretpostavljam da niste pop nego običan vernik. U tom slučaju treba da znate da je narodni srpski naziv ovog praznika "Uskrs", a ne "Vaskrs".

    "Vaskrs" je crkvenoslovenski naziv koji ne treba da ima prevagu nad narodnim srpskim nazivom.
    Osim ako ne želite pošto-poto pomodarski da kao neki Hrvati izmišljate nove reči samo da biste se razlikovali od onih drugih.

    Kao drugo, ostatak vašeg komentara praktično i ne treba kontraargumntovati. Vaše tvrdnje same sebe opovrgavaju.
    Zakon treba da je jednak za sve, pa čak i, zamislite, "vernike" SPC.
  • Inspektor Višekruna

    20.04.2020 10:15
    @Ilija
    Pogledajte moj prvi komentar ili ukucajte u pretraživač Patrijarh Pavle i manastir Vujan!
    Ispade da je pre sedam decenija SPC bila savremenija!
  • Христос Воскресе

    20.04.2020 09:54
    Христос Воскресе
    Маните се мржње људи прелеп је дан ! Много је коментаре мржње не радите то смета вам држава, смета вам власт сметају вам верници па шта је оби на земљи?? полупакао?
  • Sofronije

    20.04.2020 09:47
    Licemerje na kvadrat
    Jednom u godini je Vaskrs. Dakle, toga dana su pojedini vernici osetili potrebu da odu u crkvu, i to su učinili uprkos preporuci da to ne rade. E - sada se digla ateističko-kosmopolitska bulumenta, sve sa argumentima tipa "neodgovorni ste, zbog vašeg sujeverja pandemija može opet buknuti", itd. To su oni isti liberalni "elitni intelektualci" koji na sva usta hvale jednu Švedsku, čiji su stanovnici, eto, "cool", koji nemaju stroge mere za vreme pandemije, koji se slobodno šetaju, druže, ćaskaju u kafićima, ne poštuju socijalnu distancu... I. u Srbiji ima 14 umrlih od korone na milion stanovnika - a u divnoj, liberalnoj Švedskoj 150 umrlih od korone na milion stanovnika. Dakle, strašno je što su vernici JEDNOM u godini poslušali srce, a ne pamet, a nije strašno što "pametni" Šveđani - zahvaljujući svojoj konstantnoj svakodnevnoj nepromišljenosti - deset puta gore od Srbije stoje u borbi sa koronom... Mislim...
  • Neuk

    20.04.2020 09:46
    Voleo bih da znam
    Voleo bih da mi ovi koji se zalazu za lizanje kasike objasne :
    Zasto Bog kaznjava svestenalica kad ih je toliko obolelo,a dosta i umrlo.
    Zasto kaznjava stariju populaciju i da li je ta Bozja kazna pravicna
    I jedno banalno pitanje:Zasto se stavljaju gromobrani na crkve ako su napravljene da sluze za obracanje Bogu
    Imalo bi tu jos pitanja ali ne bih da ih zamaram.
  • Ja

    20.04.2020 09:35
    Nauka
    @za Maju NS
    U kojoj ambulanti radite da znam gde da NIKADA ne svratim čak i da sam na samrti.
  • /

    20.04.2020 09:08
    /
    @Za Maju NS
    momentalno ti treba dati otkaz ako si zdravstveni radnik.

    ne zbog vere
    vec svesnog ugrozavanja bezbednosti i zdravlja pacijenata.

  • Vidoviti Limanac

    20.04.2020 09:04
    Ima li pravnika
    Ja bih voleo da znam nešto pa me interesuje ima li pravnika u komentatorima.
    Naime ukoliko sada ostali (nevernici) odlučimo da kršimo PČ (a opet se odnosi i na one ranije uhvaćene i kažnjene) da li, obzirom da policija nije reagovala već posmatrala (dakle selektivno primenjivala zabranu kretanja za vreme PČ-a), postoji osnova (presedan) na osnovu kojeg bi morali biti oslobođeni?!
    Ako bi i neko objašnjene moglo.
    Dakle ovo pitanje je stoga jer je većina građanja svoj deo posla odradila a instittucije su te koje su zakazale....
    Hvala unapred.
  • Pawlle

    20.04.2020 09:02
    Jedini spas je otici iz ove ludacke drza ve
  • V

    20.04.2020 08:41
    neinformisanost
    najgore u svemu ovome je što ogromna većina ljudi u ovoj državi, iako je XXI vek, o ovome uopšte nije obaveštena.

    Ovo je objavio 021, nešto slično N1 i ne znam da li iko osim njih... Dakle, većina građana ne zna da se ovo događa.

    Kako da većina zatočenih ljudi u ovoj državi, onih koji se pridržavaju mera koje jesu preterane, ali donekle i opravdane zbog ruiniranog zdravstva... kako oni da saznaju da u ovoj državi SPC može da radi šta god hoće, a SPC vernici da su imuni na kazne šta god da rade, makar oblizivali istu kašiku u doba pandemije?

    Ovde vlada medijski mrak. Nije čak toliki problem u lažima u medijima, koliki je problem u selektivnom objavljivanju informacija. Laži se lako prepoznaju, ali odsustvo nezgodnih informacija je opasnije.
  • Za Maju NS

    20.04.2020 08:33
    Za Maju NS
    Pa sta ako ste zdravstveni radnik i ja sam, a muz mi je drzavni sluzbenik. svi poslovi su blagosloveni od Gospoda i sve sto ste stegli zahvaljujuci Bogu je kao i vazduh sto udisete svaki dan. Svi rade i pomazu na svoj nacin kako bi sistem opstao i pre i sada i posle sta god daje u pitanju: To je vas poziv koji ste izabrali i zahvaljujte Bogu a da osecate mrznju ljubomoru ma verniki , danas mrzite Crkvu sutra cete Manastire ! !ponavljam zdravstveni sam radnik nisam stigla da se pricestim ali sam presrecna kada drugi mogu i srecna sam sto ima i boljih i drugacijih ljudi od mene za razliku od vas koji ste ljubomrni sujetni i gordi !
  • Ilija

    20.04.2020 08:14
    @posmatrac
    Tvrditi da niko nije 2000 godina dokazao da se od lizanja kasike moze zaraziti je totalna besmislica i dokaz da je dogma nadvladala zdrav razum,Pitam "posmatraca" a ima jos dosta takvih, da li iko prati i da li je uopste moguce pratiti sta se desava sa svakim od hiljadama vernika posle pricesca.Naravno da to niti je moguce niti ko to radi,Inace od koronavirusa umrlo je stotinak svestenika u Italiji,vladika kod nas,rektor bogoslovije u Moskvi koji je zarazen prilikom
    bogosluzenja,zarazeno stotinak svestenika u lavri u Ukrajini itd..
  • /

    20.04.2020 08:04
    @LiMan
    izgleda
    na zalost, od cele opozicije samo su se desnicari culi ovih dana za ocuvanje teritorija.
    a oni od forsiranja vojvodine polako gube jug srbije
  • Po

    20.04.2020 07:16
    Obicaju
    Odvratna i licemerna drzava i vlast-fuj
  • Sloba53

    20.04.2020 06:02
    Ko je hteo znao je unapred. Zabrana okupljanja u crkvi , a policija je imala nalog da ne podnosi prijave. Na tom principu ova vlast funkcioniše , drugačije ne znaju. Šta će biti ako pandemija ponovo bukne u Vojvodini ? Koliko je crkvi i vlastima narod važan , valda je sada svima jasno.
  • Maja NS

    20.04.2020 03:16
    Dosta mi je
    Ja sam zdravstveni radnik.
    Da li sam manji vernik od vas jer ne odoh da se pricestim jer sam dezurala uz nase i vase sugradjane.
    Veliku stvar naucih gledajuci ovih dana one koji odlaze...
    BOG JE U NAMA SAMIMA.
    Nijedan pop ni svestenik ti nece pokazati put kojim ces krenuti sa poslednjim izdahom.Veruj u njega i dusu mu daj a telo cuvaj.
  • Dana

    20.04.2020 02:54
    Kao i mnogo puta ranije, opet religije razdvajaju isukobljavaju ljude..nosimo božansko u sebi uvek i svuda ❤️
  • LOL

    20.04.2020 02:02
    Znaci popa ostvario naum, sad moze da plati ratu za novi audi na vreme a jadan se uplasio da ce ostati bez sredstava jer su mu ovce pod kljucem.
  • @sramota naroda

    19.04.2020 23:56
    "Jedina tačka do koje dovodi ljudska nauka je uništenje.
    Ovako ili onako, pre ili kasnije. Ali je zagarantovano.
    Uzmite primer ovih 188 komentara, mahom mržnje.
    Od nekog naručene, svakako.
    A vi ste naseli."

    Cekaj , ti kazes da je nauka zlo a koristis nauku da bi ovde pisao? Licemerno i podlo.
    Ljudska nauka spasava zivote dok molidba ne leci rak , ne operise slepo crevo,
    ne uklanja dioptriju, ne olaksava svakodnevni zivot i rad itd. Dakle, zasto se jednostavno ne odreknes naucnih dostignuca i zivis zivot jednog "pravog vernika"? Na kraju krajeva ,ako je bog stvorio coveka, zar nije racunao na to da ce on razviti nauku i izucavanje prirode te da i nauka nije "njegov" izum? Ko si ti, mali covece, da izigravas mesiju i kritikujes bozje stvaranje?

    Nekako ne vidis da komentari nicu zato sto se vernici izdizu iznad zakona. Nije da se setate sami, vi se grupisete i sirite zarazu koja moze da ubije nekoga, to je greh a boga mi i kaznjivo delo. Sada zamisli da muslimani, jevreji, pagani i sve ostale grupe ljudi ignorisu virus i da svi lepo izademo po svojim ubedenjima i da jednostavno pocrkamo ko gnjide. Ma daj bre.
  • LiMan

    19.04.2020 23:50
    Iskreno
    Koliko vidim, ovi u crkvi su opzicionari.
  • Novosadjanka

    19.04.2020 23:48
    Nisu problem vernici koji su zeleli da idu u crkvu. Nekome od njih ce to biti poslednji put u zovotu. Bezveze je sto se proslog vikenda nije moglo progledati kroz prste katolickim vernicima. Ljudi su ljuti najvise zbog toga sto ne vrede ista pravila za sve ljude. Ili sto bi se reklo neki svi su ljudi jednaki, ali neki su jednakiji od drugih. Ako se hapse ljudi na ulicama za vreme policijskog casa onda je to trebalo i danas uraditi. A zasto nije? Bice da su stigle sms poruke sa dozvolom odredjenima od nazadne partije posto su oni usred politicke kampanje za izbore.
  • @sramota naroda

    19.04.2020 23:46
    "Nekim čudom, osvedočen sam prisustvom više sile.
    Više puta.
    Sa materijalnim dokazima, koje su videli i drugi ljudi."

    Ako nisi onaj sto urezuje krst sebi na celo da bi dospeo u informer,
    molim te podeli sa svima kakva cuda sa materijalnim dokazima si iskusio,
    i da li je to dokaz da bog postoji?

    Hvala.

    ps. ovde je problem nepostovanje zakona, tj. odredbe.
    Dok si na zemlji, postuj zakone zemlje koji su, mahom, naucno dokazani.
  • Nemi hronicar

    19.04.2020 23:13
    Sta je pravi razlog?
    Sta je pravi razlog za vas bes? Ali posteno. To sto vernici odbijaju da se povinuju polijckom casu? Sto mogu da rasire bolest? Ili sto ste po stavovima ateisti? Bice da je pravi razlog nije cak ni vas ateizam, jer bi vam onda "pucao prsluk" ko ide u hram, nego vas antiteizam.
    Protivnici ste vere i crkve i jedva ste docekali da zloupotrebite neciju potrebu da u ova teska vremena dobije bar duhovnu utehu? Jel vam palo na pamet zasto ljudi idu u hram? Zato sto se drzava potrudila da demonstrira nesposobnost i amaterizam kod suzbijanja ove bolesti, pa uplasen narod trazi podrsku tamo gde mu nikad nece bito uskracena. Da li vam pada na pamet da ovaj krajnje neprofesionalan pristup koji drzava ima u vezi sa ovom bolescu moze vama da naskodi vise nego sacica uplasenih u hramu? Ko vam vise smeta: Vucic kad siri histeriju na TV, Nestorovic kada se podsmeva bolesti koja ubija starce i bolesne, Kon kada ucestvuje u muljanju sa uvozom nepotrebnih vakcina 2009? Ili 25 verujucih koji skoro nikako ne uticu na vase zivote jer ih nikada niste i necete videti?
  • Mira

    19.04.2020 23:04
    Problem nije u tome da li se možeš lakše zaraziti u crkvi ili u marketu već da li smo pred zakonom svi jednaki. Zašto uvek mora biti onih "jednakijih"?
    Kod nas je: kakva je vlast, takve zakone i donosi, tako ih i sprovodi a tako ih narod i poštuje.
  • Kevin Spejsi

    19.04.2020 22:03
    Koska
    Netrpeljivost na relaciji: vernik -nevernik postoji od pamtiveka.

    A najlakši način da vlas lagano radi nešto skriveno od očiju naroda, je da mu " baci kosku" poput ovog pitanja ko ima prava i kad da šeta u vreme COVID-a - i da ga zamajava međusobnim "sukobom na tu temu" - poput ove priče jer to broj komentara potvrđuje.

    Sa druge strane 021 javlja da je u Vojvodini broj novo zaraženih COVID-om u zančajanom padu, i da pacijenata koji su izgubili bitku gotovo da nema. A opet, ne govori koliko ima pacijenata i staradalih od upale pluća - koja je sezonska bolest kod nas i koja redovno nosi svoje žrtve.

    Dok narod ne prepozna koje je to ZLO za sve, biće kasno.

    Proći će i izbori, narod će se "gložiti oko koske", a vlast će ostati ista uz svoje trabante ( koji nam zajednički podmeću ovu kosku).

    Treba prepozanti, zlo koje nam kaže da u stvari ne postoji.
  • Crkva nije bog

    19.04.2020 21:55
    Cuj ove "vernike" koji bi na ulici da odmeravaju snagu.
    Pa gde ste vi bozje sluge i podanici, ko je vas ucio veri i hristovom ucenju?
    Svi cete u pakao a molidba u crkvi vas nece apsolvirati vaseg greha.
    Crkva nije bog.
  • Inspektor Višekruna

    19.04.2020 21:52
    Braća Rusi
    A videste li Putina?
    Putin čestitao Uskrs vernicima: Ko se čuva — i Bog ga čuva
    https://www.youtube.com/watch?v=RPgV9t25Ji0
    A Patrijarh Kiril naložio vernicima da ostanu kod kuće!
  • Sramota naroda

    19.04.2020 21:48
    Nema više lova na veštice.
    Sad je moderan lov na popove.
    Nekim čudom, samo pravoslavne.

    Srebrna kašičica može u usta, pa u alkoholnu posudu, pa u posudu sa vrućom vodom da se ispere alkohol, pa u svetu vodicu pa u usta.
    Međutim, i to bi vam smetalo.

    Ne bojite se vi korone, jer će ona uskoro biti svuda.
    Bojite se ljudi koji veruju u nešto.
    Jer, očigledno, vi ne verujete ni u šta.

    Nekim čudom, osvedočen sam prisustvom više sile.
    Više puta.
    Sa materijalnim dokazima, koje su videli i drugi ljudi.
    Ne pitam se više ko je to, ali mi je mrska dogma ljudske nauke i zatupelost koju vi zastupate.
    Kako su vas naučili u osnovnoj školi, takvi ste i danas.
    Bez promene i saznanja o životu.

    Jedina tačka do koje dovodi ljudska nauka je uništenje.
    Ovako ili onako, pre ili kasnije. Ali je zagarantovano.
    Uzmite primer ovih 188 komentara, mahom mržnje.
    Od nekog naručene, svakako.
    A vi ste naseli.
  • @Bravo

    19.04.2020 21:35
    "ima da bude druga crna gora"
    A sta je to bilo u Crnoj Gori?

    Malo ste prosetali, otopili natalozenu masnocu?
  • deda

    19.04.2020 21:32
    Apsolutno ne osudjujem vernike. Oni imaju potpuno pravo da biraju da li ce ili ne izaci i krenuti na liturgiju. Svi mi moramo da shvatimo da neko oseca Boga, ili misli da ga oseca, do te mere da mu je svejedno sta ce biti sa njim. Njihovo ponasanje mi je razumljivo. Za nekog sebicno ovako ili onako, ali to je njihov izbor. Oni su mozda bili spremni i da idu u zatvor.
    Problem je u tome sto ih policija nije privodila i izvodila pred sud.
    Policija zna da je policijski cas i ima obavezu na osnovu odluke donete tokom vanrednog stanja da hapsi one koji krse policijski cas.
    Danas to nije uradjeno i to sto su vecina imali pse nije opravdanje, jer sa psima mogu da izadju samo da bi pse prosetali. Uredba je doneta zbog pasa i njihovih potreba, jer oni i kake i piske tokom setnje, a ne zbog verskih potreba njihovih vlasnika.
    Danas je policija zmurila na krsenje zakona i to je ocigledno radila po naredjenju.
    Osnovno pitanje je cije je to naredjenje jace od zakona. Ko to u ovoj zemlji ima vlast toliku da moze da suspenduje zakone usmenim naredjenjem.
    I za kraj koliko puta je suspendovao zakon i iz kojih razloga do danas, jer danasnje ponasanje pokazalo da je na to spreman, cak i po pitanju ovakvih trivijalija.
  • :)))

    19.04.2020 21:10
    Xaxaxa
    Ovi samo ratuju s Crkvom i vernicima :) vi protiv njih mrznjom zlobom a oni/mi osmehom radoscu i ljubavlju koja je neprolazna kao i zivot vecni !
  • Sreca

    19.04.2020 21:05
    Sreca
    Hristos Voskrese - Radost donese ❤️
  • ISTINA

    19.04.2020 21:01
    "PRVA OSOBINA PRIMITIVNOG COVEKA,to je da se BOJI svega sto ne razume: A NA PRVOM MESTU SE BOJI PAMETI" JOVAN DUCIC POSTOJE DVE VRSTE LJUDI SA KOJIMA NE MOGU DA IZADJEM NA KRAJ: TO SU ONI koji sve ZNAJU i oni koji NE ZNAJU NISTA." ZAN-POL SARTR " POSLUSAJ SVOJU MUDROST, A NE GNEV" VILIJAM SEKSPIR "PAMETNOM COVEKU JE GOTOVO SVE SMESNO, MUDROME GOTOVO NISTA" JOHAN VOLFGANG GETE " KO NEMA U GLAVI, ON MISLI DA IMA VISE NEGO DRUGI" DOSITEJ OBRADOVIC " DAJ VISE ODMORA JEZIKU NEGO RUKAMA" LAV TOLSTOJ
  • Sinisa

    19.04.2020 20:43
    Bogu hvala
    Bogu hvala pa neki hramovi nisu bili bez vernika
  • Bla bla

    19.04.2020 20:34
    Treba popove kao u vreme SFRJ
    Da ih lepo vratimo u misju rupu...svo zlo dolazi od crkve i ovakvih popova...vera je lepa stvar samo je ovi sto bi trebalo da je sire iskoriscavaju materijalno ...i to u svakoj veri
  • Posmatrač

    19.04.2020 20:11
    LICEMERI
    Upravo je u 20h odjeknuo aplauz za naše medicinare koji se venljudskim naporima bore protiv korona virusa i tog momenta sam se setio kako je danas (i pored zabrane kretanja) bila gomila "vernika" u crkvama i time sabotirala trud naših medicinara. U 20h aplauz pa onda "teraj kera" dalje. Ne mogu ništa drugo reći ovim "ljudima"osim. GADITE MI SE.
  • +65

    19.04.2020 20:08
    Ljudi,ne treba ovde da se raspravljamo ko je veci ili manji vernik.Poenta je u tome da je odredjena grupa gradjana krsila mere 84 casovne zabrane kretanja,a da prisutna policija nije u opste reagovala.Postavlja se pitanje ZASTO?Da li je postojao neki tajni dogovor?Da li se mi ostali,koji se iste pridrzavamo,kopcamo na ledjima?U cemu je svrha zabrane ako se oni koji je krse,ne sankcionisu?Zbog toga je opravdan revolt vecine komentatora.
    Po istoj logici,mogli bi i mi ostali da izadjemo sutra malo u setnju naravno,postujuci dastancu i zabranu okupljanja vise od dve osobe.
  • besplatan

    19.04.2020 20:08
    savet
    @" Dejan
    19.04.2020 • 12:46
    Svaka čast
    Pa su panduri krenili na građane koji su krenuli na Uskršnju liturgiju ubeđen sam da bi panduri dobili takve batine da bi pobegli uplakani."

    Ako ti već crkva ne nudi psihološku pomoć potraži besplatne brojeve za istu pa tako leči svoje komplekse i frustracije.
  • KirkaYU

    19.04.2020 20:06
    ---
    Kakav li to žestok 'dil' ima SPC sa državom? Meni treći dan smrdi smeće, pa ne smem do kontejnera, a kojekakvi idu u crkve da prisustvuju verskim obredima. Od danas, crkva i popovi su za mene najveći neprijatelji.
  • /

    19.04.2020 19:51
    /
    sta vas cudi,
    pa cela posast je krenula odavde bacanjem jogurta.

    to je bio pokret fasizma protiv tadasnjih lokalaca.
    ni crkve vise ne zidaju kako su se ovde pravile

    sta ocekujete vise
  • Blajv

    19.04.2020 19:35
    @Mile BS

    A šta ti drugo radiš nego što se ku*čiš - ne zna zatucana pajserčina ni sva slova, a došao da iznese 'mišljenje'.
  • Goran

    19.04.2020 19:32
    Svasta
    Strasni sud19.04.2020 • 16:01
    Da li se ovaj svet pretvorio u ludnicu? Ljudi neće Boga, neće najvećeg Pravednika u ovome svetu. Koga hoćete? Koga želite? Čime ćete Hrista zameniti? Čime Svetog Jovana Krstitelja?
    Muhamed, Buda.
  • Bravo

    19.04.2020 19:25
    Podrska
    Sou koliko nesrecnika ovde- komentari mrznje !! Hajde izadjite na ulice protiv Crkve i vernika?? Pa ce vernici sa druge strane da vas vidimo koliko vas ima ! Gospod iznad nas ! Hajde manite se komentara udrite na nas Ima da bude druga crna gora !
  • NS

    19.04.2020 19:16
    Srednji vek
    Najveci bezboznici su ovi koji lizu tu kasiku punu virusa i ne znaju da poenta vere nije u pricesti vec u onome sto u dusi osecas
  • Orwell Vegan

    19.04.2020 19:14
    @Sabahudin
    Nije receno nigde da 'Ко не слуша свештеника не слуша мене (Христа)'. Stavise, receno je puno toga protiv svestenika. Nemojte lagati, to je smrtni greh.
  • Olena Tajrel

    19.04.2020 19:12
    Igra prestola
    Predsednik Aleksandar Vučić razgovarao je dana 15.04.2020. godine telefonom sa patrijarhom srpskim Irinejem.
    "Predsednik je iskoristio priliku da se zahvali srpskoj crkvi na pokazanom visokom stepenu društvene odgovornosti i ukazanoj pomoći, uz uverenje da ćemo jedinstveni izaći iz ove borbe kao pobednici. Nadajući se razumevanju SPC i verujućeg naroda predsednik Vučić je Njegovoj Svetosti i vernom narodu čestitao nastupajući praznik nad praznicima drevnim pravoslavnim pozdravom – Hristos vaskrse!"
  • Nimbus

    19.04.2020 19:12
    @bm
    Nema tu "licnog gledista". Pravilo je takvo da nema izlazenja i kraj. Mozemo da se slozimo ili ne sa tim pravilom, ali ono je jednako za sve. Ovde je ocigledno nekima dozvoljeno da krse pravilo na osnovu religije. Siguran sam da postoji izraz za to.
  • V

    19.04.2020 18:56
    apsurdistan
    nije vam valjalo da Vojvodina bude "država u državi" uprkos tome što onda separatizma nije bilo i uprkos miru, suživotu, prosperitetu, platama koje su bile u rangu Hrvatske, punom penzionom fondu...

    Eto, sad nek vam SPC bude država u državi, nedodirljiva, svemoćna, oslobođena poreza i poštovanja zakona, logike, civilizacije, medicine...

    Neviđeno nazadujemo, vraćamo se u XIII vek, a delovi sveta su već u XXII.

    Umesto nove crkve na svakom uglu, povećajte plate medicinarima i broj bolničkih kreveta kako sajmovi ne bi glumili bolnice.

    Oboleli od raka i ostalih bolesti su prepušteni sudbini, a ovi bi da ližu istu kašiku i ikone....
  • Marta

    19.04.2020 18:50
    Licemeri
    Koji licemeri. Ja sam vernik i pre svega ne zelim nikoga da ugrozim, najpre svoje najmilije. Onaj ko tvrdi da ne moze da se moli iz svog doma ne da nije iskonski vernik vec je licemer i pozer. Bog je u nama.
  • Nimbus

    19.04.2020 18:43
    @Popović
    Tako je! Potpuno je hriscanski svesno ugroziti zdravlje i zivot drugih ljudi iz sebicnih razloga. Koji god to razlozi bili. Ziveo!
  • Djokic Djoka

    19.04.2020 18:35
    Verno glasacko stado
    Samo kod nas i Dodika litiijasima i kvazi vernicma je dozvoljeno da rade sta hoce.
    Cak je naredjeno i policiji da ne deluje i ne privode prekrsioce zabrane.
  • Izzy

    19.04.2020 18:30
    Www
    Vucicu sta je sad ovo? Zasto mi mesec dana postujemo mere? Nema smisla da vernici nepostuju drzavu!
  • Orwell Vegan

    19.04.2020 18:28
    Istina
    Danas je drzava umrla od korona virusa. Ustvari, vise se samoubila, posto pravni sistem ne funkcionise jos od ranije. Grqadjani moraju da znaju da parnice mogiu da dobiju samo ako plate u vecini slucaja.
  • Sabahudin

    19.04.2020 18:23
    Omerović
    Речено је: Ко не слуша свештеника не слуша мене (Христа), ко не слуша Мене не слуша Оног (Бога Оца) ко је Мене послао...
    Речено је да се остане у кућама
    Речено али и није послушано...
    Непослушност је пут у гордост а гордост је вееееелииииики грех
    Толико о томе
  • dule

    19.04.2020 18:23
    Ajde ljudi šta se palite, svako sa dva grama mozga je znao da će ovako biti - policijski čas će formalno ostati na snazi, patrijarh i predsednik će kao da se slože a vernike koji budu dolazili u crkve policija neće privoditi.

    I vuk sit, i ovce na broju.
  • bojkot

    19.04.2020 18:14
    bojkot
    @Mislilac
    Ukoliko glasas na ovim izborima "protiv" njih u stvari ces upravo njima ili njihovim satelitima dati glas.
    I zato BOJKOT.
  • Pedagoz

    19.04.2020 18:11
    Radujem se izborima
    Sta reci. Policija vernike nije privodila, a sacekusa je na mostu. I kaznjavaju vozace, narsvno novcano, jer treba nakupiti onih 100e po glavi punoletnog lica. Pod cijom li depesom vernike nisu kaznili. Joj, jedva cekam izbore, ako ih dozivim
  • Novosadista

    19.04.2020 17:58
    rešenje
    Očigledno da Država ne postoji.Ako i postoji,jedna je za jedne građane,druga za druge,treća za penzionere.....takvi su i Zakoni.Za njih i za nas.Voleo bih sada da čujem objašnjenje Kon-a.Sada svaka prekršajna prijava pada u vodu i automatski oslobađa prekršioce zabrane kretanja.Voleo bih sada da čujem,policajca koji je delio šamare....kolika je naivčina i budala,jeste brutalan ali brani sistem koji ga izda.Ovo su jedino Brazilci za sada rešili.Sram Vas bilo i SPC i Vlast,prevarili ste narod a što je najgore,delite ga.Toliko ste vernici a zgazili ste sve što je u duhu PRAVOSLAVLJA.
  • Stanoje

    19.04.2020 17:51
    A gde je bila policija da hapsi? Hapse ljude radnim danima koji ide sa posla par minuta posle 17 časova, a sada ih nema nigde. SRAMOTA ZA SRBIJU
  • Dule

    19.04.2020 17:45
    SNS SMS
    Hoce li neko reci da su ti "vernici"dobili sms poruke od sns-a? Za mene su to prodane duse.
    Ali dosao je kraj, GOTOV JE!!!
  • Gojko

    19.04.2020 17:34
    Ako može da se konačno crkva odvoji od države bilo bi lepo.
  • Mile BS

    19.04.2020 17:31
    Nema nam pomoci
    Nisu mo jasmi nevermici i kukavice. Ako se bojite zaraze, nemojte se pricestiti. Pricestiti se moze samo u crkvi. Jos nisam cuo da se neko zsrazio na pricescu. Ko se boji, neka ne dolazi i ne uzlazi iz kuce. Ako mu je sudbina da sr zarazi koronom,kao o meni, onda ce je dobiti preko hleba, vazduha na ulici, na terasi ... Ljudi ne bojte se. Ne trebs se ni k....iti, ali straj je cudo gore id korone
  • Nikola

    19.04.2020 17:27
    Zalosno
    Ne vidim ni jednog kucnog ljubimca u crkvi, ako su ti vernici dosli u crkvu setajuci kucne ljubimce. Zakon u Srbiji nije isti za sve. Jedan zakon je za ljubitelje Boga naseg jedinog, a jedan za sve ostale gradjane R.Srbije.
    Zalosno i tuzno. Isus bi se od muke, sam u grob vratio, da vidi ovakve vernike i crkvu, kakvi su danas u Srbiji!!!
  • John Holmes

    19.04.2020 17:26
    Jasno k'o dan
    Meni je sve jasno, kakva smo država, ko vodi glavnu reč, kome je ovo u interesu, šta vlast želi da kaže a i jasno mi je šta ću ja da uradim uskoro.

  • Neoplanta

    19.04.2020 17:24
    Ovi naši fanatici su gori od ISIS-a.
  • Mix

    19.04.2020 17:19
    Sramota
    Da li je glupost, bahatost, bes, obest...
    Sramota me vaše sramote!
    Stid me je što pripadam pravoslavnim hrišćanima!
    Tužno!
  • saruman

    19.04.2020 17:19
    ironija
    Ljudi, ta nemojte dramiti, ta kako pop da ode kući prazna džepa za Uskrs? Nema slava, nema krštenja...pa pustite bar Uskrs da uzmu neki dinar, to je sve sama sirotinja
  • bm

    19.04.2020 17:15
    sve je iz licnog gledista...
    ... hajde malo da kritikujemo vernike jer moramo se na nekoga ispucati... to bar vidimo i mozemo upreti prstom...ali to sto cekamo u redovima i ulazimo u prostorije, markete sa diskutabilnim sistemom za recirkulacijom vazduha gde je pre nas bilo ko zna koliko ljudi bez maski je ok.... najlakse je drugog osudjivati i kritikovati... izgleda da smo svi prekrili ogledala.
  • AlijaNs

    19.04.2020 17:14
    nisu ljudi budale
    Ja ne idem u crkvu, ali nemam ništa protiv ako se neko oseti da treba da ode u bilo kom momentu...ljudi nisu budale, paze se verovatno, niko od njih ne želi da se razboli, niti nekom drugom to isto! ovaj karantin postaje sladak vlasti, oni se reklamiraju svakim danom, sve zasluge o sebe kače, a ako je Tvorac mogao da ustane iz mrtvih, nikakakav mu nije problem i da zaštiti sve njih koji se iskreno uputili tamo!! drugi je problem što većina vas morališe po čovečijim zakonima materijalizma i odmah ste spremni na osudu i prekor...veća je mogućnost zaraze preko radnih dana jer sve radi i ljudi se kreću, nego danas kada se odlazi u crkvu...manite se osude!!!ne vidite šta vam se dogadja i koliki ste robovi inače, pa aj po nekom da opletemo!!! sve vam piše u toj Knjizi nad knjigama al nema ko da pročita, nema ko da čuje...verujete vlasti i nauci i struci...zato smo i nesrećni što se oslanjamo na ljude a ne na ono što nas je stvorilo i bezbroj puta inteligentnije od nas !!! sad će kraj, strpite se još malo pa opet u šoping urraaaaa šuplje glave i prazna tela..plaže sunce, odmori...posle se pitajte odakle vam rakčine i ostale boleštine posle 10 dana čvarenja na plažama pod ovim bolesnim suncem !!!
  • Popović

    19.04.2020 17:11
    Tresla se gora...
    Ovo nije ništa, što će tek biti u utorak...a tek za prvi maj. Ovako slave pravi pravoslavci, trpeći i ako treba kazne. Komunjare nek čekaju 1 maj, pa nek izađu ako smeju.
  • Nikola

    19.04.2020 17:05
    Kad u marketima budu ljubili ikonu, koristili istu kasiku te brisali usta u istu krpu, onda cu biti za zatvaranje i njih. Od herpesa do korone, vi mozda necete imati simptome, ali cete u tim istim marketima zaraziti nekog od nas, u zgradi, na ulici.. Vi nas direktno izlazete opasnosti.
    Sve crkve u svetu su obavljale liturgije onlajn ili tv prenosu, samo kod nas je crkva drzava u drzavi
  • MB

    19.04.2020 17:03
    Dogovor kuću gradi državu ruši
    Da li je neko pomislio da je ovo slučajnost?
    Hapse se pojedinci koji se kreću tokom policijskog časa a ovde policija stoji i gleda. Jasno je da je dogovor AV i patrijarha. "Mi ćemo reći da ne izlaze, ali nećemo ih hapsiti". Nisam ni ja za hapšenje. Samo sve njih i sveštenike legitimisati, tj popisati. Ako se neko razboli, zabraniti prijem u bolnicu. Isto i sa članovima iste porodice. Neka ide u crkvu da se leči. Ionako ovi što lično znaju Boga kažu da se u crkvi niko nikad nije zarazio. Onda neće biti problema. Sve na sopstvenu odgovornost.
  • Realista

    19.04.2020 17:00
    Papa je odrzao Misu u PRAZNOJ katedrali , Hrvati su gledali njihovu liturgiju preko neta , Putin je ZABRANIO danasnje Vaskrsnje liturgije , Grcka je zabranila liturgije , Rumunija takodjer , ...
    Zasto su ljudi ovde uvek najpametniji na svetu ?
    Faith

    Zato sto oni najgluplji uvek misle da su najpametniji na svetu, a da su razni naucnici, lekari, inzenjeri ustvari budale koje ne umeju da zive.

    To je njihov odbrambeni mehanizam.

  • Petar

    19.04.2020 16:59
    Ima nade, BRAVO!
    Svaka čast, puno srce kada vidim ovo! Ne dozvolimo nikome da nam uzme veru, to je naš poslednji i najjači stub!
  • Idi begaj

    19.04.2020 16:59
    @Posmatrač
    Majstore, ok je da se veruje u šta ko hoće, puno im pravo svima, ali nemojmo se frljati istorijskim činjenicama. Pravoslavna (a ni katolička) crkva ne postoji 2000 godina, već od 1053-1054 godine nove ere, znači ni punih 1000 godina, a ne 2000 godina. Valja nekad i istoriju malo čitati, nisu baš svi odgovori i sve informacije u svetim spisima.
  • Realista

    19.04.2020 16:55
    Marko19.04.2020 • 15:01
    Licemuri
    Nista drugacije nije bilo ni u prodavnici prosle nedelje. Ako je bilo dozvoljeno guzvanje u marketima, neka bude i u crkvi.

    Ma ti ne samo da si licemer, nego imas i problem druge prirode. Da se jede mora. Da se lize ista kasika sa nekim koga ne poznajes, ne mora, jedino ako ti to bas nije fetis pa ne mozes da zivis bez toga. I odakle ti ljudi tamo za vreme policijskog casa? Zasto nisu pohapseni? Pa zato sto je sve uradjeno u dogovoru sa Vucicem. Da SPC pokaze svoju snagu, da doticni slucajno ne izgubi 2% glasaca.
    U S.Arabiji su sve dzamije zatvorene vec duze od mesec dana. Gori ste od dzamahirije. Proci ce i ovo sa SNS-om, verujem da ce se posle druga prica pricati i da ce se SPC postaviti tamo gde joj je mesto. Na marginu normalnog drustva.
  • yuo

    19.04.2020 16:46
    @Grbavi 19.04.2020 • 13:17
    "Nishta Srbina ne moze da sprechi da shiri veru , ljubav I slogu medju ljudima....

    ... i virus
  • Ilija

    19.04.2020 16:36
    Predsednik protiv zakona
    Nista ovde nije slucajno.Sve je sadrzano i receno u zjavi Predsednika:"Ne pada mi na pamet da hapsim svestenike".Skandalozna izjava za onog ko ukazom proglasava zakone a sam ih krsi.Ne hapsi on svestenike ,HAPSI ONE KOJI KRSE ZAKON MA KO TO BIO,.Sve drugo je priznavanje selektivne pravde i svodjenje drzave na predsednikovu prciju,sto odavno i jeste.
  • Veverica

    19.04.2020 16:35
    "Čujte Srbi, čuvajte se sebe"
    Pisanje komentara po internetu neće promeniti ni ovu situaciju, ni ovu vlast, ni, nažalost, nas same kao društvo. Lepo nas je čika Rajs opisao pre skoro stotinu godina, za nas vreme kao da je stalo i neće ni krenuti napred dok ne počne PROMENA.
  • branislav

    19.04.2020 16:22
    virus
    Pa kada ima boga od sve tri najveće konfesije neka pomognu narodu na ovoj kugli božijoj. Ti bogovi nisu u stanju da ih nahrane, mora CK i država.
    To je najveći biznis i sprega sa budalama u obliku ovce.
  • Mislilac

    19.04.2020 16:18
    mišljenje
    Posle današnje sramote koja je nanesena onima koji su ostali kod kuće (za razliku od onih koji su nekažnjeno šetali) ne znam za koga ću na izborima glasati, ali znam protiv koga ću!!!
  • zbun

    19.04.2020 16:17
    Ne razumem ove vernike SPC koji ne slušaju svog patrijarha. Čemu on onda služi, da deli ordenje i to je sve?
  • dalibor

    19.04.2020 16:10
    dobija narod mozga
    A da nisu u crkvi gde bi bili?U Skupstini sa nepostojecim poslanicima koji primaju 100 hiljada dinara plate a nema ih nigde?
  • Srbin

    19.04.2020 16:02
    Katastrofa
    Ne znam da li da budem vise ogorcen na drzavu tj organe reda koji ne reaguju ili na svestenstvo, narod ne mogu toliko da krivim posto je prosek ocigledno tuga...
    Sta cemo sa ljudima koji su kaznjeni do sada, hoce se njima sada automatski ponistiti kazne ? Posto izgleda zakon za nekoga vazi a za nekoga ne vazi.... Imam dvoje male dece koji vise od mesec dana nisu izasli iz kuce, postujem sve mere kako bi se ova posast pobedila sto.pre i sta sada treba zbog sacisw idiota da sedimo jos.pola godine u stanovima... Sve pohapsiti na celu sa svestenicima ! Hoce li se neki od njih smatrati odgovornim ako neko umre ubog ovoga ?
  • Милош

    19.04.2020 16:02
    nevernici
    u cemu je problem ovde?Ovo je Srbija!Hristos Voskrese!
  • Strasni sud

    19.04.2020 16:01
    Da li se ovaj svet pretvorio u ludnicu? Ljudi neće Boga, neće najvećeg Pravednika u ovome svetu. Koga hoćete? Koga želite? Čime ćete Hrista zameniti? Čime Svetog Jovana Krstitelja? Sobom!? O! moljci, o! komarci smrtni! Da ljudi kad polude od gordosti, kada polude od samoljublja, onda im ne treba Bog, onda im ne treba Pravda Božija. Oni sebe proglašavaju za bogove. Oni svoju malu lažnu istinicu predlažu za veliku istinu, spasonosnu istinu. Oni svoje male zemaljske, gubave pravde, proglašavaju za najveće pravde: Hristove Pravde ne treba nam, Božije Pravde mi nećemo! Da, ljudi slepi umom, slepi dušom, ne vide, i neće da vide, da u ovom svetu čovek, pravi čovek, ne može da izdrži bez Boga.
  • Medo

    19.04.2020 16:01
    Atina
    U ime oca živela živela Srpska Atina
  • d

    19.04.2020 16:00
    @Hristos Vaskrse
    Ne poštujete ništa od navedenog, jer ste prekršili zakon, vanredno stanje, niste ni sebe zaštitili tim okuljanjem, a posle ćete tražiti pomoć od lekara.
  • boger

    19.04.2020 15:54
    Bahati primitivci
    Očigledna sprdnja od crkve i sprdnja od države, ruku pod ruku.
  • Definicija

    19.04.2020 15:48
    BOT = beskicmena i bezmozgovna parazitska tvar koja reaguje i daje znake zivota samo na dve stvari : sendvice i normalne ljudske komentare .
  • Razmisljam

    19.04.2020 15:46
    koje ovo omogucio?
    Policija koja ne sprovodi ZAKON koji je doneo av
    Policija postupa po PREPORUCI doticnog "zakonodavca" i njegovog ministra unutrasnjih poslova

    Vuckoland je postala posle irana najpoboznija zemlja sveta.

    U istoj zemlji najveci broj "pravih" vernika u novom sadu

    U iranu je na vlasti ajatolah ovde posle izbora dvojac av/ irinej

    Osecate li se vi koji se pridrzavate vodjinih zapovesti prevarenim?nasamarenim? a po koji put?

    Osecate li se vernicima, srbima, novosadjanima i gradjanima njegove /njihove zemlje drugog reda?
    a po koji put?

    danas je irinej i spc pokazala ko se koga boji i koje gazda!

    Eh, sada vi malo razmisljajte :)
  • nisam ime

    19.04.2020 15:39
    Nije ovo teološko pitanje već medicinsko i etičko. Sutra ćete, o verujući, potencijalno zaraziti nekog nesrećnika koji će izgubiti glavu zbog današnjeg malo je reći neodgovornog ponašanja. Ali ne, sebično ponašanje je važnije od bližnjeg svog. Hrišćanski, nema šta!
  • Voja Milutinovic

    19.04.2020 15:39
    E
    Kod Tite u SFRJ se znao red narodna milicija je to kratko i brzo resavala.
  • Filip

    19.04.2020 15:37
    obavezno evidentirati
    nakon ovakvih neodgovornih postupaka i mantijasa i"vernika"' predlazem da dr Kon evidentira i podatke o obolelim, kada su poslednji put bili u crkvi, i da se ti podaci javno objavljuju za sve novo obolele
  • Kucni

    19.04.2020 15:32
    Ljubimci
    Setnja pasa je dozvoljena 20min 200m od zgrade. Cija zgrada je udaljena 200m od crkve taj nek eto ide DO nje ali ne i U nju. Al eto pokusavam da se setim crkve koja nje lepo ususkana daleko od naroda i nema zgradu na 200m, mozda 500m, ali 200m i dalje je njihova parcela.... aj mozda 2 porodice zive blizu.
    Nije sad to ni bitno, nego lepo kazniti i te sto setaju ljubimce daleko od 200m.
    Pritom ja sam vlasnik psa i plasim se da ce nam i to oduzeti (dve setnje dnevno) zbog ovih retarda.
  • gradjaninX

    19.04.2020 15:32
    Zasto 230 miliona Hriscana misle da ne idu u pakao kad 3 milijarde Muslimana misle da svi osim Muslimana idu? Zasto je, po srbskim Hriscanima, Bog svuda ili samo u crkvi u zavisnosti od dana u godini? Zasto onaj lik sa fotke nosi jaknu na 27C?

    Odgovor je isti na sva ova pitanja.
  • Dr. Haus

    19.04.2020 15:27
    Inadžije
    S obzirom da su vernici miroljubivi i bojažljivi ljudi, ne bi se odlučili da krše zakon.
    Ovo u crkvama su neke inadžije (i sveštenici i "vernici") koji su se tu okupili ne bi li izazvali kakav incident - "dokaz" da je ovo napad na SPC, pa da država to mora da kompenzuje crkvi. Providno!
  • Mirko

    19.04.2020 15:24
    Po fotografijama pronaći ko je bio prisutan i primjeniti zakon. Svi na fotografijama su dobro obučeni pa će verovatno imati i da plate.
    Verovatno se i poznaju oni koji idu u tu crkvu.
    Ako ne budu procesuirani pronaći odgovorne za to.
  • status quo

    19.04.2020 15:10
    i za 2 i za 20 i za 200 godina ovde ce uvek biti ovako
  • Posmatrač

    19.04.2020 15:08
    Nijedna zvanična institucija dosada nije objavila nijedan slučaj zaraze koronom preko Sv.pričešća ili prisustvom u crkvi. Znači dolazi se do zaključka da se stav stručnjaka po tom pitanju, koji se kovidom 19 bave nekoliko meseci, bazira se na pretpostavkama.
    Pravoslavna crkva koja pričešćuje vernike više od 2000 godina ne beleži ni jedan jedini slučaj bilo kakve zaraze na taj način. Čak naprotiv mnogi su se spašavali od najtežih bolesti tamo gde medicina nije bila svemoguća.

  • Samo napred

    19.04.2020 15:07
    bravo brace i seatre u Hristu
    Ovim nevernicima je strah uteran u kosti :)))) pa oni ce od straha stradati ! Sutra cete od tog straha primiti vakcine cipove ima da upravljaju vasim pokretima i mislima ! Za to se borite na zalost !
  • C-3PO

    19.04.2020 15:04
    /
    Da se Srbija Vucica otrese,
    Sretan Uskrs i Hristos Voskrese...!!!
  • Wumi

    19.04.2020 15:02
    Trpljenje ima granice
    U Srbiji osobe van domašaja zakona tokom pandemije su političari (prelaze državnu granicu, ali nisu potom u karantinu 28 dana), fudbaleri (dođu u Srbiju, ne poštivajući pomenuti vremenski period samoizolacije), te tvrdokorni vernici pravoslavlja ("da pokažemo katolicima i muslimanima da je naše idolopoklonstvo, te fetiš grupnog lizinga moćniji od njihove vere"). A ratari, penzioneri i pošteni građani, za razliku od ovih zaštićenih jedinki, bivaju drastično kažnjavani i za najmanji propust.
    Čim se podigne zabrana prelaska granice, želim svima koji imaju mogućnost, početni kapital i preostalu snagu, da počnu novi život u nekoj od sređenih društava Evrope. Regeneracija duha, psihe i tela biće vidljiv veoma brzo. Svi mi zaslužujemo život ispunjen srećom!
  • Mentalitet

    19.04.2020 15:01
    @Faith Vidite ovo isto pitanje često i sam postavljam, zašto ljudi ovde misle da su najpametniji na svetu? Kako ovi što drže liturgije iako su svi, od zapada do istoka ih obustavili, tako i ovi drugi koji kritikuju prve dok istovremeno su umislili da su veći stručnjaci za epidemiologiju od onih kojima je to zvanje. Nema nikakve razlike između jednih i drugih a po pravilu i jedni i drugi misle da su više u pravu.
  • Penzos

    19.04.2020 15:01
    @mladosti gde si
    Sudeći po slikama iz crkve, mladost je u crkvi.
  • Marko

    19.04.2020 15:01
    Licemuri
    Nista drugacije nije bilo ni u prodavnici prosle nedelje. Ako je bilo dozvoljeno guzvanje u marketima, neka bude i u crkvi.
  • Bravo

    19.04.2020 15:00
    Bravo
    Vernici kao sto ste sada pokazali svoju veru tako si sutra i uvek uz Hrista ! A ovi ce kao zovotinje sutra da pristanu da se cipuju tzv. zigosanje !
  • Hristos Vaskrse

    19.04.2020 14:57
    Hristos Vaskrse
    ma samo vi mrzite ! znate kako je lep osecaj niti se bojimo korone niti smrti cuvamo se postujemo nasu drzavu predsednika molimo se za sve pre svega da se vi nevernici urazumite kako vi izasli iz ove posasti !!
  • @konjina

    19.04.2020 14:57
    Dao si sebi pravo ime, bolje nisi mogao izabrati.
  • @Vule

    19.04.2020 14:55
    Ako ne odes u Lidl (ili bilo koju prodavnicu) - crces od gladi.
    Ako ne odes u crkvu - neces crci od gladi.

    Idete u crkvu iz inata, pomodarstva, slikanja za facebook/instagram. Psujete, lazete, muvate, proklinjete, gledate u solju, pasulj, horoskop, placate vracarama, magovima.

    Sve ste samo ne vernici i u Raj cete da odete malo morgen.
  • Hristos Vaskrse

    19.04.2020 14:55
    Hristos Vaskrse
    ma samo vi mrzite ! znate kako je lep osecaj niti se bojimo korone niti smrti cuvamo se postujemo nasu drzavu predsednika molimo se za sve pre svega da se vi nevernici urazumite kako vi izasli iz ove posasti !!
  • Posmatrač

    19.04.2020 14:53
    "Срб је Христов, радује се смрти" - ђакон Авакум
    Što reče onaj španski fašista: "Živela smrt!".
    Isti ste.
    @Joe • 19.04.2020 • 12:55

    Tvoj komentar je dokaz onoga što je ova vlast od prvog dana i naumila, podela svih slojeva društva u Srbiji. Evo i zašto. Npr. ja sam vernik, danas nisam išao na vaskršnju liturgiju. Znanči mi taj dan u godini, odlazimo porodično. Odlučio sam da poslušam ono što je država odredila kao neophodnu meru. Isto tako sam izbegavao prodavnice, pošte, nepotrebne šetnje po lepom vremenu. Odlazio sam na posao dok mi poslodavac nije rekao drugačije, od tada zbog starih roditelja u strogoj izolaciji. Da li sam i ja fašista? Kad već spominješ đakona Avakuma i porediš ga sa fašistima, zašto nisi naveo kada je rekao to što je rekao? Nisi rekao da je to izrekao neposredno pre nego što će ga Turci nabiti na kolac usred Beograda. Svesna manipulacija da bi se dokazalo nešto što nema veze sa životom. Da skratim priču, u čitavoj ovoj šaradi i podeli društva, učestvuješ i ti sa svojim zluradim komentarom, kao i predsednik i patrijarh.
  • Laloš

    19.04.2020 14:46
    Stručnjaci
    U crkvi te čuva bog a ako odeš da kampuješ negde kod Taraša gde nema žive duše u krugu od 5km onda te uhapse.
  • Goran NS

    19.04.2020 14:46
    SAMOZIVI i BEZOBRAZNI ... ako ih boli k...c za njihov zivot neka idu u bolnicu i pomazu lekaruma a ne da GLUME VERNIKE ... obasko sto je drzava NISTA jer NE REAGUJE NIKAKO na ovakvo krsenje propisanih mera
  • Mladosti gde si

    19.04.2020 14:45
    Zbog pričesti jednom kašikom niko nije u karantinu, niko nije hapšen, niko nije odgovarao.
    Crkve su pune ovih dana i pored izričite zabrane i policijskog časa.
    Nisu mi jasni mladi ljudi koji ovo trpe i sede kod kuće, dok se s druge strane nekažnjeno krši sve bez ikakvih sankcija.
    Gde vam je mladost i duh?!
    Držite svoju malu decu zatvorenu u stanovima danima, umesto da ih izvedete malo na sunce, da se izjurcaju, pa deci je neophodno jurcanje, inače postaju ili agresivni, ili im se ispira mozak ispred TV glupim crtanim filmovima, ili igricama, što je još pogubnije.
    Da nemam godine koje imam i da me zdravlje bolje služi, ne bi me niko zadržao u četiri zida, dok se s druge strane gomila njih bahati.
  • Toma šljam

    19.04.2020 14:41
    Realno
    Zabole me za religiju, ali je neko skupio cohones, uprkos degeneriku i njegovim podguznim muvama, i 'ladno otišao da odradi svoje bez posledica. Naklon do poda! Ne zbog povoda, već zbog . . . .
  • Novosadjanin

    19.04.2020 14:39
    Alo ljudi
    Da li je moguce da imamo ovoliko idiota medju nama.? Sta radi policija,, dokle se vise ulizivati crkvi? Dozovite se pameti dok jos nije kasno
  • Marko

    19.04.2020 14:38
    Bojim se da ćemo nastradati od ovakvih
    Ili neko od naših bližnjih
    Zar sveštenik nije mogao da ih spreči?
    Ili predsednik mesne zajednice.
    Dobro, shvatam da je bivši predsednik bio radikal a pre toga pandur.
    Verovatno oseća potrebu da se dokazuje.
  • Posmatrač

    19.04.2020 14:37
    Kućni ljubimci međ' vernicima
    Ne spominjite ovo Irineju bačkom da su vernici pod izgovorom šetnje kućnih ljubimaca došli na liturgiju. Čovek će se šokirati ako sazna da među vernicima ima ljubitelja životinja. Reče pre neki dan da ljudi biraju da li će ići u šetnju sa psom ili će ići u crkvu....
  • Grbavica

    19.04.2020 14:35
    Auuuuuu
    koliko komunjara i srbomrzaca u komentarima, još nisu izumrli svi Titovi kadrovi!?
  • NIA

    19.04.2020 14:34
    Da li znate da se u KCV bori za zivot mladi otac cetvoro dece? Zato sto je vrsio svoju duznost casno i posteno. Govor mrznje vas unistava deco, molite se koliko hocete.
  • Dragce

    19.04.2020 14:28
    Bogu hvala
    Neka su svi sisli i dosli sa Petrovaradinskih brda i okoline, pa puknite svi vi rodjeni Petrovaradincani.
  • Idi begaj

    19.04.2020 14:24
    Ne haje crkva što čini zlo svom narodu.
    Sve će učiniti samo da opstanu,neradnici.
    Bitno im je da su na budžetu i da grebu od sopstvenog naroda.
  • Korona

    19.04.2020 14:23
    Pa to sve glasači SNSa koji su dobili dozvole da izadju...veliki vernici my ass...
  • deda

    19.04.2020 14:21
    Otkazi
    Policajci su stajali i posmatrali gradjane kako krse zakon. Prva mera mora biti otkaz policajcima koji nisu radili svoj posao. Ako se tokom disciplinskog postupka utvrdi da su imali takvo naredjenje onda je visemesecna suspenzija prava mera, a naredbodavcu istog momenta uruciti otkaz. Ne cekati da isti da ostavku vec otkaz, za primer svima i za gradjenje bolje buducnosti. Ostavka ministra unutrasnjih poslova se podrazumeva i pokazuje da li ili ne postoji pravna drzava sa svim nacelima licne odgovornosti.
  • smrdijestina

    19.04.2020 14:21
    bitno da ste kaznjavali paore
  • G

    19.04.2020 14:19
    Uskrs
    Dejane i Konjina kazali ste pravu istinu.Ako se zbog ovih vernika opet na staro vratimo neka svi razmisle da li gradani drugog reda ne clanovi sns treba da i dalje da su u izolaciji.To vernici toje ja i moje kuce smo najbitniji.Vidi li ovo iko ko odlucuje.Svi ti tzv.vernici u bolesti pravac crkva pa neka vas ona leci.I vi verujete u boga i vi slavite Uskrs zapitajte se
  • Vule

    19.04.2020 14:16
    Ja ovo ne razumem
    A zar lidl prosle nedelje nije isto bio pun, idea, tempo, univer.?
    A crkva smeta?
  • zeka

    19.04.2020 14:13
    sve što je ova država uradila i sve što nije uradila i sve što se toleriše ovim zatucanim ljudima po cenu ljudskih života je razlog zašto treba a) otići iz srbije b) skinuti aleksandra vučića i njegove sa vlasti i c) suzbiti uticaj srpske pravoslavne sekte
  • mm

    19.04.2020 14:11
    petak
    u petak tako kod Saborne crkve zena sa psom u dvoristu crkve slusa popa..strasno
  • Сремас

    19.04.2020 14:11
    ХРИСТОС воскресе
    Христос воскресе. Рече песник Блакоје Баковић:"... Боже, нека ме стигну и и спори и брзи, али не дај да ме стигне онај који мрзи" Свима вама желим да ме никад не стигнете.
  • Faith

    19.04.2020 14:08
    Papa je odrzao Misu u PRAZNOJ katedrali , Hrvati su gledali njihovu liturgiju preko neta , Putin je ZABRANIO danasnje Vaskrsnje liturgije , Grcka je zabranila liturgije , Rumunija takodjer , ...
    Zasto su ljudi ovde uvek najpametniji na svetu ?
  • Mislilac

    19.04.2020 14:05
    mišljenje
    Mislim da će za ovaj današnji bezobrazluk neko morati da odgovara!!!
  • Zla...

    19.04.2020 13:59
    O Boze...
    Osecam se ponizeno i od strane Vlasti, i od Crkve, i od vernika - "vernika" koji setaju pse do Crkve...
    Osecam se prevareno zbog 35 dana izolacije.
    O Boze, zasto si dozvolio da se posteni ne postuju ?!
  • Grotlo uzasa

    19.04.2020 13:53
    uzasan mix vlasti , naroda , zakona , ...
  • Mate

    19.04.2020 13:51
    Za XY
    Nece zaraziti druge jer si ti u izolaciji 100% i nema sanse da se sretnes sa nekim ko je bio u crkvi. Vise sanse imas da se zarazis Lidlu. Ljudi u crkvi se sretnu jednom nedeljno. Vi u marketima i postama gde je koncentracija veca 10 puta srecete se i po tri puta dnevno. U cemu je problem sto su se neki ljudi molili za sve nas?!
  • @Dejan

    19.04.2020 13:51
    Od koga od tebe, umrecu od smeha. Cim se ti busas preko interneta nisi nista drugo vec kukavica da ne kazem p***a
  • Inspektor Višekruna

    19.04.2020 13:50
    "Усред ратног вихора, 1944. године, из манастира Тројице под врхом Овчара у манастир Вујан пристижу тројица искушеника. За једног од њих, Гојка, лекари су проценили да му је остало још три месеца живота. Тешко оболелом од туберкулозе, да не би заразио сабраћу, било му је забрањено да улази у богомољу, осим кад је манастир празан, и то само до улазног дела, где се налази гроб вујанског светитеља и где је једино могао да се моли. Није му дозвољено да улази у централни део храма, како не би заразио друге целивајући иконе."
    Зна ли неко ко је Гојко?
    Патријарх Павле!
    По многима онда је СПЦ из времена Патријарха Гаврила и Светог Владике Николаја Велимировића била пуна неверника!
  • Vlada

    19.04.2020 13:49
    Ne vredi se oko ovoga nervirati. Ako ne bude zaraze posle ovoga, odmah prekinuti policijski čas jer realno nema razloga za istim. Ako bude, onda će prirodna selekcija odraditi svoje, pa smo se opet rešili problema. A valjda će slobodni novinari imati onu stvar da na konferenciji za štampu postave pitanje Prvorođenom zašto su mu neki građani drugog reda, a neki prvog
  • DSA

    19.04.2020 13:48
    Policije danas nigde nema jer su najverovatnije dobili nalog da ne izlaze, Vucic nas je fino sve preveslao i rizikuje nase zivote dok mi sedimo u stanovima kao budale on se dogaoara sa patrijarhom da su mere za Uskrs samo mrtvo slovo na papiru. Crkva mi je u blizini i danas ljudi na ulici, nema straha gomiletina pravac crkva, a vi ostali sedite do juna i gledajte u zid
  • Futog

    19.04.2020 13:47
    Www
    Zasto su vernici povlasceni???
  • Miško

    19.04.2020 13:45
    Sad lepo privesti jednog po jednog pametnjakovića. 150000 dinara kazna i godinu dana zatvora. Pa ti glumilo vernika u zatvorskoj kapeli.
  • Gasha

    19.04.2020 13:41
    Naravno da nisu uhapšeni
    Zašto nisu uhapšeni? Pa zar ima iko ko ne zna zašto? Dolaze izbori! Vlast je napravila već mnogo faulova, rejting je verovatno u velikom padu. Pa sada treniraju strogoću da vrate svoje glasače, one koji se uvek priklone vlasti, makar i najgoroj. Ali neće ni da izgube ove koji se priklanjaju autoritetu crkve.
  • @ceca

    19.04.2020 13:41
    Pre nekoliko dana slusali smo predavanja o licemerju gradjana, koji krse pravila a uvece tapsu lekarima. Mozda mogu premijerka I predsednik da daju sada odgovor, sta je ovo? Mislim da ipak svi vec znamo da je ovo jedna manicno-depresivna I nedosledna politika.
  • Miki

    19.04.2020 13:41
    Objasnjenje
    - drzavu vode nekrsti
    - crkvama upravljaju komunisti
    - a otkud policija kod crkava danas - pa dosli "jedini i pravi" vernici sa kucnim ljubimcima
  • Jovo

    19.04.2020 13:40
    Oni koi su bili na liturgiji se ne mogu zaraziti jer se niko nije u crkvi zarazio nego ozdravio. Ljubim ikonu i mosti svaki put jer je to zdravlje za coveka.
  • Miki

    19.04.2020 13:31
    Objasnjenje
    - drzavu vode idioti
    - crkvama upravljaju debili
    - a otkud policija kod crkava danas - pa dosli "jedini i pravi" vernici sa kucnim ljubimcima
  • NS

    19.04.2020 13:30
    Komentar
    Dule najbolji komentar si dao.
  • Tamara

    19.04.2020 13:30
    Zašto svi pominju vernike? Velika većina vernika sedi kući. Ovo nije dozvoljeno jer su vernici, nego preko stranke. Evo mi svi u naselju sedimo kući, a svi vernici.
  • Izzy

    19.04.2020 13:30
    Www
    Gotovo je sa policijskim casom! Slobodno izadjite napolje !
  • ***

    19.04.2020 13:28
    E sad cemo zbog ovog svi da nagrabusimo...vrlo lako da ce AV i struka da se naljute pa ajmo u utorak umesto do 18h free kad nam zavuce bar u 15h da smo kuci...i jos nesto da smisli...
  • Jadni

    19.04.2020 13:27
    Hapsi
    Ortodoksne budale
  • Ivan

    19.04.2020 13:26
    .
    Zar niko nije pomislio da su ovi sto su prisustvovali clanovi sns i imaju dozvole za kretanje,koje su naravno dobili u stabu???!hajde lepo ljudi sutra,sve nacije i vere da izadjemo na ulice i obavljamo sta kome treba,setnja,voznja biciklovima,sedenje u parku,setanje kucica...sta nam mogu,da nam pisu kazne?hahaha. Ako ovi mogu,hajde da budemo neposlusni
  • stasa

    19.04.2020 13:26
    Uzmes kerče na povodac ,pa onda dzukački odes u crkvu. Ono kad sebe zoves "vernik", a u stvari si dzukac.
  • otac Makarije

    19.04.2020 13:25
    dokle prokletstvo doseže
    Na sajtu https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/srbija.html
    Bila je jedina kamera iz Srbije koja je ugašena od strane ovdašnjih
    pametnjakovića da se ne bi videlo da ne poštujemo sami svoje mere.

    Kamera je koliko u četvrtak radila U petak zavladao je mrak .
    Jedina od 270 u čitavom svetu sa mrakom.

    Na nesreću našu i u glavama naših vlastodržaca takođe je zavladao
    mrak ali ne iz mantije ili kamere već iz duše, laži i nemoći .

    Pomozimo svetlu komunicirajući sa poznanicima širom
    sveta da iz tog crkvenog i državnog mraka izađemo.

    Hristos Vaskrse i ponovo se posrami i preuze grehe
    ovdašnjih sveštenika koji ni carevo ne poštuju.

  • Snežana

    19.04.2020 13:23
    Država
    Kakva država takav i narod. Bože, zaštiti nas.
  • Dd

    19.04.2020 13:23
    Konjina
    Apsolutno se slažem, jer znam koja je struktura stanovništva u Pezosu poslednjih 2o godina. A nekada smo bili multi-culti, a sada?! Da li znaju koliko je ljudi, u Novom Sadu, noćas preminulo od corone?
  • A sta kaze

    19.04.2020 13:19
    Biblija?
    Tek ovoliko:

    5. И када се молиш Богу, не буди као лицемјери, који радо по синагогама и на раскршћу улица стоје и моле се да их виде људи. Заиста вам кажем: Примили су плату своју.

    6. А ти када се молиш, уђи у клијет своју, и затворивши врата своја, помоли се Оцу своме који је у тајности; и Отац твој који види тајно, узвратиће теби јавно.

    7. А када се молите, не празнословите као незнабошци, јер они мисле да ће за многе ријечи своје бити услишени.

    8. Не будите, дакле, слични њима; јер зна Отац ваш шта вам треба прије но што заиштете од њега.
  • @

    19.04.2020 13:17
    @ Dejan
    Jedi g..na. A zasto bi neko dobio batina? Objasni molim te.
  • Grbavi

    19.04.2020 13:17
    Nishta Srbina ne moze da sprechi da shiri veru , ljubav I slogu medju ljudima.
  • Dixy

    19.04.2020 13:16
    Sns je slao poruke ljudima da ce im omoguciti da idu u crkvu danas ako budu sigurni glasovi
    Eto da znate ko je na slikama
    A gospoda sa slika su daleko od spasenja na celu sa popovima koji su otvrili crkvu
  • E

    19.04.2020 13:11
    Sad
    Ne razumem zasto ovi nisu pohapseni a lovite traktoriste po njivama-jel to bio dogovor Irineja i Vucica ili mislite da smo budale
  • Sramota

    19.04.2020 13:10
    Gde je policija da hapsi i ove budale sto su dosle i popove sto su otvorili crkvu?
  • Mira

    19.04.2020 13:09
    Ostavka
    Trazim ostavku ministra Stefanovica i Vucica! Ovog prvog sto ne hapsi a ovog drugog sto nije dovoljno klecao pred Irinejom!!!
  • A

    19.04.2020 13:08
    A internet pun beseda monaha i sveštenika koji apeluju da se ostane kod kuće i da ćemo se videti posle epidemije.
  • Bot_antidot

    19.04.2020 13:05
    Umesto
    sto se ljutite na vernike, koji smrt dozivljavaju kao pocetak vecnog zivota; samosvesne ljude; one koji misle svojom glavom, treba da se ljutite na sebe, jer ste dozvolicli da vas namagarci onaj koji sve zna, sa kobojagi strucnjacima, farmako mafijasima, rotarijancima, a boga mi i sa pravim mafijasima, drzi vas mesec dana u toru ko ovce, upropastava seljake, zanatlije, male privrednike usluznu delatnost, a vi blejite. To sto se vi dozvolili da vas uplase gripom, to je vas problem, nemojte sad kriviti druge. Bilo je mnogo slicnih, cak i gorih situacija u Srbiji, pa niko nije uvodio policijske casove, ni 1999, ni 2009, kada je od obicnog sezonskog gripa umrlo u Srbiji preko 80 ljudi, a smrtnost te godine je cudno bila povecana u odnosu na prethodne i naredne godine za oko 2000. Ispali ste zamorcici u Vucicevom eksperimentu, sad to polako pocinje da vam se raybistrava, pa vas ljuti.
  • Trt

    19.04.2020 13:04
    @Dejan

    I onjda bi lepo potegli oružje, kao što je procedura kad imaš posla sa agresivnm i opsanim ludacima.
  • Marko

    19.04.2020 13:01
    Da je ovo normalna zemlja sa normalnim stanovnicima iste sad bi svi građani izašli napolje i pravo pred vladu da im se objasni zašto ovi ljudi nisu uhapšeni, a druge klepaju kaznama, šamaraju i hapse. Pa ej, devojka je bila u pritvoru više od dve nedelje, a ovo može?
  • Novinar

    19.04.2020 12:59
    Pozdrav za sve komuniste i sataniste
  • Nikola

    19.04.2020 12:55
    Baš gde treba
    Dobro je ovde i dobro je još nama - kavi smo.
  • @Joe

    19.04.2020 12:55
    "Срб је Христов, радује се смрти" - ђакон Авакум
    Što reče onaj španski fašista: "Živela smrt!".
    Isti ste.
  • ciga

    19.04.2020 12:54
    pezos
    Sve rođeni Petrovaradinčani :-)
  • Nana

    19.04.2020 12:53
    @Dejan
    Baš u hrišćanskom duhu, odmah se prepoznaje da ste "pravi" vernik.
    Baš me zanima šta bi Hrist imao da kaže o takvima kao vi.
  • Nikola

    19.04.2020 12:53
    Zalosno
    Ne vidim ni jednog kucnog ljubimca u crkvi, ako su ti vernici dosli u crkvu setajuci kucne ljubimce. Zakon u Srbiji nije isti za sve. Jedan zakon je za ljubitelje Boga naseg jedinog, a jedan za sve ostale gradjane R.Srbije.
    Zalosno i tuzno. Isus bi se od muke, sam u grob vratio, da vidi ovakve vernike i crkvu, kakvi su danas u Srbiji!!!
  • Sramota

    19.04.2020 12:52
    Znači mi koji ostajemo kući, smo budale. Mislim kako da očekujemo ovo da se završi, kada imamo ovakve pojedince?
    Sada koliko će ovih da se razboli, pa jel imamo obzira prema drugima, ili samo mislimo na sebe?
  • krmača

    19.04.2020 12:51
    Svi se vazigli, pomahnitali za Uskrs-om, gaze sve odluke, odredbe i zabrane, ništa ne poštuju, ni za koga ne haju, samo da u crkvu uđu i svoju vernost pokažu.
  • trooki

    19.04.2020 12:50
    Znaci nista od popustanja mera jos neko vreme.....
  • Boba ns

    19.04.2020 12:48
    Svinjarija
    Važno da su panduri odbili molbu muza medicinske sestre da je prebaci do posla na dezurstvo. Kakvi demagozi. Ne bih citirao odgovor na molbu. Ali crkve da su pune na policijski čas ma to je ok
  • Stankela iz magacina

    19.04.2020 12:48
    ...
    Živim u istoj ulici gde je crkva u Petrovaradinu, jedno 200m niže prema gradu. Nisam godinama bio u crkvi, ali iz nekih ličnih razloga osećao sam veliku potrebu da danas odem u crkvu i uputim određenu ličnu poruku sili za koju verujem da uređuje prirodu.
    Međutim, kasno sinoć sam shvatio da tom svojom potrebom da odem u crkvu danas, zapravo stavljam svoje individualne potrebe i osećanja ispred celog svog okruženja. Nisam mogao da se pomirim s činjenicom da sam zbog nečega što je meni bilo važno i bitno zapravo bio spreman da zanemarim sve svoje prirodno okruženje.
    Izašao sam u dvorište, pogledao u nebo i rekao šta sam imao.
    Sami sebi ne vredimo ništa bez drugih koji su i sami deo nas.
    Živeli.
  • V

    19.04.2020 12:47
    dupli standardi
    ako "Možemo se Bogu moliti svuda i na svakom mestu", onda zašto se uopšte zidaju crkve (pardon, "hramovi", kako se sad novokomponovano kaže)?

    Da su ti novci ulagani u zdravstvo, umesto u crkve, danas ne bismo bili narod najzaključaniji u stanovima i ne bi nam sajmovi glumili bolnice i ne bi svi koji boluju od ostalih bolesti, uključujući rak, sad bili prepušteni sami sebi.

    Ljudi koji su se vraćali u zemlju i nisu dobijali pisano rešenje o samoizolaciji hapšeni, suđeno im Skypom, osuđivani na po 3 godine zatvora...

    A ovim nazovi vernicima (a zapravo fundamentalistima) se dozvoljava rizično okupljanje i lizanje 1 kašike.
  • Dejan

    19.04.2020 12:46
    Svaka čast
    Pa su panduri krenili na građane koji su krenuli na Uskršnju liturgiju ubeđen sam da bi panduri dobili takve batine da bi pobegli uplakani.
  • /

    19.04.2020 12:45
    Razlika
    A koja je razlika izmedju ovih i drugih sto krse policijski cas? zasto drugi moraju da placaju kaznu i idu u zatvor? a ovi em su prekrsili policijski cas em se okupljaju....
    Crkvu treba da je sramota..
  • Петровград

    19.04.2020 12:43
    Неодговорно, бахато и осионо. Није ми јасно то османлијско инаћење и вечити пркос, да ли су ти људи уопште свесни да траје полицијски час и да својим понашањем угрожавају друге око себе? Невероватно, сами на себе навлаче гнев. Просто ми је непојмљиво колико су ван додира са реалношћу. Ово није хришћанство.
  • Петровград

    19.04.2020 12:42
    Неодговорно, бахато и осионо. Није ми јасно то османлијско инаћење и вечити пркос, да ли су ти људи уопште свесни да траје полицијски час и да својим понашањем угрожавају друге око себе? Невероватно, сами на себе навлаче гнев. Просто ми је непојмљиво колико су ван додира са реалношћу. Ово није хришћанство.
  • Svetislav

    19.04.2020 12:41
    debilana
    Sve sam slikao i poslacu nadleznima...pa da vidim da li ce biti kaznjavanja...
  • :/

    19.04.2020 12:41
    -
    Prirodna selekcija.
    Nothing to see here.
  • Njutn

    19.04.2020 12:41
    Pitam se
    A zašto predsedniku ne pada na pamet da hapsi sveštenike? Zar u sekularnoj državi za njih ne važi zakon? Ili sam ja građanin drugog reda?
    Uostalom, kakva je to država u kojoj predsednik nekoga hapsi?
    Još dugo pošto ovi odu ispaštaćemo posledice njihovog iživljavanja nad ovom napaćenom zemljom i narodom.
  • Limanac treći

    19.04.2020 12:41
    Zakon nije isti za sve. Zašto bi iko platio kaznu više zbog kršenja policijskog časa ako je ovi ne plaćaju. Čemu kućni pritvor za nas ostale ako ovi mogu bez kazne da se švrćkaju. Sramotno za državu. Svi sem vernika smo građani drugog reda. Licemerno i bogobojažljivo od strane države.
  • Futurista

    19.04.2020 12:40
    Nevera
    Prosto neverovatno koliki je narod stoka, sve ih pohapsiti i kazniti, a i policiju kazniti što ništa ne čini i ako je zabranjeno kretanje i okupljanje.
  • Ali

    19.04.2020 12:40
    Debilana .
  • sto puta

    19.04.2020 12:39
    nedokazani
    su oni nazovi vernici koji su uprkos molbi patrijarha da mogu da se pomole od kuce,ipak danas otisli u crkvu i na taj naci prkose ostalima koji su ostali od kuce
  • Mali Novi Sad

    19.04.2020 12:36
    Stav
    Za mene je ovakav licemeran odnos vlasti prema građanima užasavajuć.
    Neka ude u crkvu ko hoće. Baš me briga.
    Ali da policija, očigledno, dobije nalog da danas nikog ne dira, je u najmanju ruku ravno tome da nam svima ostalima država pljune ravno u lice.
    Sem toga, na ovaj način se podstiču podele na nas (koji sedimo kod kuće, ili nismo pravoslavci, poštujemo sve mere) i njih (pravoslavne vernike koji ne poštuju mere).
    Državni aparat nam je sramota i dugo ćemo patiti od posledica ovakve vlasti!
  • Јое

    19.04.2020 12:35
    Христос Васкресе!
    "Срб је Христов, радује се смрти" - ђакон Авакум
  • craven pravda

    19.04.2020 12:35
    Na narodu se oštri, popovima skute ljubi.
    Pravoslavna džamahirija 2020.
  • Stanoje

    19.04.2020 12:33
    Ništa nismo naučili od Pape i katolika. Źalosno
  • BJ

    19.04.2020 12:32
    pas
    ko ima psa ima alibi za ulazak u crkvu.
  • Jovan

    19.04.2020 12:32
    Ovo
    Je ugrozavanje bezbednosti. Kad vec zele da budu drzava u drzavi, lepo ih poslati u karanting na , kao i sve koji se vracaju u Srbiju
  • LoKaLnO TaNdRkAlO

    19.04.2020 12:30
    Digli ruke
    I policija je već digla ruke od njih. :)
  • Sloba

    19.04.2020 12:30
    Sramota
    Mozes misliti vernika, pa pogledajte ih!! pa i taj svestenik sto drzi sluzbu eto kakvo je postovanje od strane svertenika prema medicinarima pa to je sramota, Papa nije drzao misu ispred vernika a on svestenik ce drzati. mene je sramota , Volem crkvu,Verujem u Boga ali Svestenstvo ....
  • Konjina

    19.04.2020 12:27
    .
    Veliki vernici su to na Petrovaradinu, krajišnici komunjare stare, svoje crkve su rušili za vreme Tita pa sad odjednom postali vernici i patriJote.
  • mm

    19.04.2020 12:26
    jadno
    sramota da je crkva protiv drzave..uzas
  • Rade

    19.04.2020 12:25
    Nije u redu prema nikome...još jednom je država pokazala svoje pravo lice!
  • tako je predsedniče

    19.04.2020 12:24
    ima i gore
    to samo pokazuje da je crkva država u drćavi i da im niko ništa ne može
  • Steva

    19.04.2020 12:24
    Gordost, oholost
    Jedan od smrtnih grehova u pravoslavlju.
    Ohol čovek je onaj čovek koji se odnosi potcenjivački prema ljudima, a prema hrišćanskom učenju i prema samom Bogu. Ohol čovek je prepotentan čovek, pun sebe, smatra da sve najbolje zna, i da sve najbolje ume da uradi. Oholost predstavlja precenjivanje svojih mogućnosti i stvaranje osjećaja nadmoćnosti u odnosu na druge osobe.
    "Hvala" tim ljudima sto su toliko "pametni" i sto misle na nas ostale vernike koji smo savladali osnovnu skolu i nastavili da se skolujemo.
  • Pera šofer Minhen

    19.04.2020 12:23
    Svaka čast
    Srbija do Tokija. Pa da li ste normalni ljudi? A policija?? Nemam reči... Dno dna smo.
  • Hahaha

    19.04.2020 12:23
    Zbog nekolicine "vernika" ce da ispasta pametniji narod koji je ostao u kuci. Treba te sto su dosli u crkvu zakljucati u istu pa neka ostanu tamo.
  • Bogojevo

    19.04.2020 12:23
    Vaš krš
    Evo prilike za studente psihologije, proanalizirati mentalni sklop ovih...Svesrdno upijaju kapljice Svevišnjeg...Da smo normalna država koja vodi računa o svojim građanima, sve ove bogougodne osobe bi trebalo strpati u kombi po izlasku iz crkve i pravac karantin na Sajmu!
  • Vulinovi

    19.04.2020 12:22
    Socijalisti iz Pezosa
    Vulin je jedini shvatio Marxa, i zato organizuje ove posete crkvama.
  • Dejan

    19.04.2020 12:21
    Servusi
    U toj crkvi obitavaju uglavnom zemare, zemare takodje rade i u policiji, tako da sve je jasno zasto niko nije priveden a zbirovi sede pored crkve, da nece mozda na pravdi Boga da ih hapse ?
  • Dule

    19.04.2020 12:20
    Verski
    fanatici,nista vise, religija je prevazidjena. Crtezi sa zidova i skupe relikvije i donacije vas nece oprati od greha. Vredjate sve dobre ljude koji postuju svoje i tudje zivote u ovom zlu koje nas je zadesilo. Treba da vas je sramota. Policiju koja ne pise kazne kazniti sa 100.000 po glavi. Crkvama oduzeti svu imovinu pod hitno.
  • Nebojša

    19.04.2020 12:18
    Pitanje
    Ovo je neverovatan bezobrazluk i otvoreno nepoštovanje zakona! Ko će odgovarati ako se zbog ovog zaraza opet proširi? Zašto crkve nisu zatvorene, a liturgija da se prenosi internetom? Zašto policijski čas ne važi za sve?
  • Albert Camus

    19.04.2020 12:18
    Apsurd
    Tolerancija policije u ovom slučaju obesmišljava zdrav razum svih onih koji situaciju shvataju ozbiljno.
  • x

    19.04.2020 12:14
    y
    ne veruju u postojanje virusa (ili veruju da virus u crkvi ne radi), a veruju da je jedan čovek nekad davno bio živ, pa mrtav, pa opet živ.
    urnebesno.

    i NIJE samo njihova stvar da li će se oni lično zaraziti ili ne, jer će posle zaraziti druge.

    ista kazna kao i za sve ostale koji se ne pridržavaju.
    i gotovo.
    inače ćemo svi mi koji se pridržavamo opet ispasti magarci.
  • Komsha

    19.04.2020 12:14
    Sns sme napolje...
    Objavite sliku poruka koje su dobijali ljudi od sns-a za danas i posete crkvama...
  • Novosadista

    19.04.2020 12:11
    Baš lepo
    A sada svi da potpišu da će se u slučaju bolesti lečiti u crkvi.
    Ljudskom bezumlju i sektaškom verovanju kraja nema.
    Fascinantno!
  • Licemer

    19.04.2020 12:11
    Puj pike ne vazi
    Dakle, policijski cas i kazne ne vaze za sve? Dzamahirija ali pravoslavna.
  • Marijana

    19.04.2020 12:08
    O cemu vi onda pricate?!Koja izolacija koje popustanje mera?Jel treba ili netreba izolacija.?Cekajte sad posle uskrsa drugi talas virusa i opet stezanje kaisa!E moj ti vucicu slabo drzis plebs na uzdi!
  • Mr no

    19.04.2020 12:07
    Pa šta
    Ako je puna!? Morate drukati?
  • Sloba

    19.04.2020 12:07
    Sramota
    Mozes misliti vernika, pa pogledajte ih!! pa i taj svestenik sto drzi sluzbu eto kakvo je postovanje od strane svertenika prema medicinarima pa to je sramota, Papa nije drzao misu ispred vernika a on svestenik ce drzati. mene je sramota , Volem crkvu,Verujem u Boga ali Svestenstvo ....
  • Nevernik

    19.04.2020 12:07
    Uskrs u glavi
    Ako je taj Isus i postojao verovatno je mislio na unutrasnji uskrs u glavi, a ne na ovakve Parove i Zadruge od vere.
  • Besan

    19.04.2020 12:06
    Na sta ovo lici, pohapsiti po hitnom postupku

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna